Direktlänk till inlägg 18 maj 2008

Så många grabbar....

Av Mia - 18 maj 2008 18:22

I dag har jag varit på utställning. Oj oj oj så många grabbar där var. Varför, varför skulle du hålla så hårt i kopplet matte. Tänk ett helt smörgåsbord av hanar och så fick jag inte roa mig med en enda.

 Ja just det jag var inne en liten sväng i ringen också. Det gick så snabbt där inne så jag märkte knappt att det ens hände. Ut kom jag med en tvåa.

Hallå matte ! Killarna är utanför ringen, här inne har jag inget att hämta.


Mjau!

Salma

-------------------------------------------------------------------------------------------


SurFia

 
 
Ingen bild

Helena o Tosca

18 maj 2008 18:54

Nämen fy så taskigt av din matte - och av domaren. En tvåa??

 
Krölle, Alessia & Intensa

Krölle, Alessia & Intensa

18 maj 2008 19:30

Men huamej, vilken dum domare, du som är så söt och fin på alla sätt lilla Salmabäret
Puss puss puss

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

molle

18 maj 2008 19:59

vadå,, en två:a funkar väl inte på dej... duär ju klart en ett:a för mej..
Matte frågar igen vad nu denna klänning är in handlad.. tror matte är på klädjakt ??

 
Ingen bild

salma

18 maj 2008 20:08

Tosca: Det var helt enkelt inte min dag idag :-(

 
Ingen bild

salma

18 maj 2008 20:10

Krölle & co: Ja den domaren är inte förtjust i Salmabär inte.

 
Ingen bild

salma

18 maj 2008 20:11

Molle: Den där klänningen är köpt på Indiskan nån gång förra hösten.

 
Ingen bild

Ofelia

18 maj 2008 20:16

Så fint du står. Jag tycker du ser hur fin ut som helst, absolut som en 1:a. Sen undrar matte om vi var på samma utställning för på detta kortet, på dig och matte, ser det ut att vara varmt och skönt. Det minns inte min matte att det var.

 
Ingen bild

salma

18 maj 2008 20:23

Ofelia: Du är också fin och jag är säker på att din svans sitter fast.
Ja min matte tyckte det var sommar idag. Du vet hon är het på sitt sätt och jag på mitt.

Nu biter vi ihop och kommer igen.

 
Ingen bild

Hannah & Tristan

18 maj 2008 23:06

Domaren kunde nog inte rasen ;)
Vilka blev BIR-BIM?

 
Primo

Primo

18 maj 2008 23:58

Du är ALLTID en 1:a i mina ögon...att domaren inte fått på sig glasögonen kan ju inte du rå för!!
Puss mitt Salmabär!!

http://www.ackebus.se

 
La famiglia

La famiglia

19 maj 2008 07:02

Håller med Hannah, domaren kunde inte rasen.

http://hundblues.blogspot.com

 
Ingen bild

salma

19 maj 2008 07:16

Hannah o La F: Ja just det så heter när det går dåligt för en, att domaren inte kunde rasen;-).

BIR blev Galottens Alter Ego som sedan blev BIG-reserv BIM blev Gleska Big Bertha

 
Ingen bild

salma

19 maj 2008 07:18

Primo: Det är viktigare för mig att du gillar mig än den att den domaren gör det.

Puss

 
Yvonne och Galotterna

Yvonne och Galotterna

20 maj 2008 20:08

Nu när du inte fick vara i ringen så länge, är det väl en tröst att du inte har åkt bil i flera timmar. ;-)

http://www.tottigalotti.se

 
Ingen bild

salma

20 maj 2008 21:16

Så sant Yvonne. Men så är utställningslivet ibland går det bra och ibland går det inte alls.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards