Direktlänk till inlägg 3 augusti 2008

Hemmadag

Av Mia - 3 augusti 2008 20:13

I dag har jag och matte bara varit hemma och gjort ingenting.

Så här ser jag ut när jag gör ingenting.

När man har tröttnat på att göra ingenting kan man plaska i en vattenpöl.

Eller dricka lite.

Lukta på stenar.

Gå en sväng.

Den här bilden är till Ofelia ;-).

Ja jag kommer matte.

 Kram Salma

 
 
Basta & Fixa

Basta & Fixa

3 augusti 2008 20:27

Mööllleeenööh .......

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Ofelia

Ofelia

3 augusti 2008 20:58

Vad fin du är, jag ser att du är redo för nästa cert i Ronneby :o)

http://www.lagotto-ofelia.bloggagratis.se

 
Ingen bild

salma

3 augusti 2008 21:39

Basta & Fixa: ?????

 
Ingen bild

salma

3 augusti 2008 21:41

Ofelia: Tack men jag känner mig inte lika fin som i Tvååker. Pälsproblem....

 
gråben o krölle o intensa

gråben o krölle o intensa

4 augusti 2008 00:03

Det där certet fixar du lätt som en plätt
Voff puss puss

http://lagottoflickorna

 
Basta & Fixa

Basta & Fixa

4 augusti 2008 06:01

"Möllenöh, hälsningsfras använd av Robert Broberg i det svenska barn-TV-programmet The Pling & Plong Show. Möllenöh! är en neologism, och kan ses som ett bevingat ord bland de som växte upp i Sverige under slutet av sextiotalet och början av sjuttiotalet."
Den här artikeln är hämtad från http://sv.wikipedia.org/wiki/M%C3%B6llen%C3%B6h

Hoppas att du har förstått!!??

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Elisabeth

5 augusti 2008 10:49

Vilken underbar blogg!!Jag funderar stark på att köpa en lagotto och söker bilder och information så fort jag kommer åt. Denna sida har jag lagt in under favoriter för det är så roligt att se alla roliga och fina bilder. Selma är så sööt!

 
Ingen bild

salma

6 augusti 2008 21:25

Välkommen till min blogg Elisabeth! Skoj att du gillar mig =) Klart du ska ha en Lagotto.

SAAAALMA

 
Ingen bild

Elisabeth

6 augusti 2008 22:02

Tack, tack lilla Saaaalma! Ja, det får nog bli en liten lagotto. Nu gäller det bara att hitta en lite sötnos.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards