Direktlänk till inlägg 7 september 2008

Trollskogen

Av Mia - 7 september 2008 19:16

I förmiddags kom Totte in till oss i vår stuga.

Här sitter vi fint i mattes säng.

På eftermiddagen skulle vi på utflykt till trollskogen.

På väg in i skogen. Vi hade tur för naturguiden Sofie ville gärna gå med oss en runda.

Här har vi kommit till stranden. Lite längre bort fanns ett vrak, där stannade vi en stund så att människorna kunde fika. Guiden Sofie fick smaka på vår fika men inte jag - lite orättvist tycker jag.

Nu ska vi se vad det står på skylten. Hmm.... ek ca 900 år gammal. Förbjudet att klättra på eken!

Hoppsan bäst att hoppa ner innan Sofie ser mig.

Oj vad trött jag blev efter tre timmars promenad. Här vilar jag ut under tiden som minimänniskorna snickrar varsin fågelholk.

Morsning korsning!

Salma

 
 
Lena

Lena

7 september 2008 19:46

Vilka härliga hundar ; )

Ha en skön kväll!

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Primo och Acke

7 september 2008 23:36

Trollskogen är mysig!! Vi har oxå "nästan" klattrat på den eken;) Vraket har vi oxå varit och pinkat på...oooops fick vi visst inte avslöja!
Puss!

 
Ingen bild

Tosca

8 september 2008 14:05

Där har Cimba och jag också varit och busat runt. Det fanns ett jättefint ställe att bada på också.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards