Direktlänk till inlägg 5 oktober 2008

Jag är kissnödig!!!!

Av Mia - 5 oktober 2008 11:42

Jag behöver gå ut!!!!!!


Men det sitter en kam fast i mattes nacke så hon vill inte gå ut. Lillmatte satte dit den när matte pratade i telefon i förmiddags och nu vill den inte komma loss. Jag och lillmatte tycker att vi ska klippa bort den men matte vägrar. Husse är inte hemma och kan hjälpa oss.


HJÄLP!!!!

Salma

 
 
Ofelia

Ofelia

5 oktober 2008 13:18

Oj vad ett litet telefonsamtal kan ställa till det. Stackars dig som får gå kissnödig!

Vad gör matte när du har tovor? Tar fram tovskäret eller saxen och delar dem. Kan det inte funka på en kam också? Funkar inte det så får väl matte gå ut ändå. Undrar någon så får hon hävda att det är den senaste trenden. Jag menar hon är ju i branchen och måste ju veta vad som är rätt och inne.

Kramis

Ps Du skulle varit med på stranden och simmat ikapp med din halvbror. Han är helt otrolig!

http://www.lagotto-ofelia.bloggagratis.se

 
Ingen bild

salma

5 oktober 2008 15:42

Ofelia: Jo då till sist fick kammen följa med på promenad. Tur att det ösregnar idag så matte hade luvan uppe på regnjackan.

Tovskär var ju en bra ide' att vi inte kom på det. Matte har efter mycket pill och möda fått loss kammen men hon fick huvudvärk så hon har fått sova i eftermiddag. Ett tag var hon riktigt orolig att hon skulle behöva åka till gymmet och jobba med kam i nacken nu i kväll.

Åh jag vill också vara med på Ribban!!! Ska tjata på matte att vi ska åka nån söndag. SEn får vi se om jag blir släppt i vattnet ;-)

kramis

 
Ingen bild

Primo

5 oktober 2008 17:01

Hi hi kunde du inte tagit ett kort på din matte med den snygga "kamuppsättningen" hon kunde ju ha hängt lite pärlor i så lovar jag att folk skulle trott att det var den senaste trenden! Sen skulle alla "damer" i byn gå omkring så...hi hi!
Du dom där monstrena verkar samlas till något slags "mostermöte" bäst du skrämmer bort dom en gång för alla!!

Puss min lilla älskling!

 
Ingen bild

salma

5 oktober 2008 19:41

Primo. Ja det skulle jag gjort, fotat hennes uppsättning.

Blää för monster! Efter ett par lugna nätter så kom det ett i morse. Jag låg och sov gott i mattes säng när jag hörde det gå därute. Så det var bara till att gå upp och skälla ut monstret.

Puss duktiga Primo!

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

5 oktober 2008 19:41

Du kunde väl ha bitit loss kammen och låtsat att det var "pälsvård" på gång? Men det hade din matte kanske inte uppskattat?
Voff o pussar

http://lagottoflickorna

 
pia

pia

5 oktober 2008 20:10

Salma; Ja du, den magen var tjock, den innehöll 2+4, JÄTTEFINA
Kram

http://lagottoflickorna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards