Direktlänk till inlägg 20 oktober 2008

Lagotto till salu.

Av Mia - 20 oktober 2008 20:00

Är det nån som vill köpa mig?

Idag när jag hälsade på i Fias butik fanns det en ledig sittplats. Jag vet ju att ifall jag hoppar upp på något och ser söt ut så får jag godis. Och gör man det i en butik full godis borde det ge bra utdelning. Så tyvärr jag är inte till salu även om det ser ut så.

 På lunchen blev det långprommis igen. Mina ben var extra pigga och studsiga. Så pass busiga var de idag att de hoppade ner i flera bäckar och bytte färg från vitt till smutssvarta. Jag förstår inte varför matte alltid blir så sur när jag gör så, det är ju så himla roligt att plaska runt lite. Tillbaka till jobbet åkte jag in i duschen och blev avspolad.

 Tydligen blev det inte bra nog med avspolning för ikväll råkade jag ut för bad med massa shampo och balsam.

En stakars liten blöt Lagotto som har intagit sin favvoplats i soffan.

Puss å kram

Salma

 
 
Jaxon

Jaxon

20 oktober 2008 22:22

Vad taskit av din matte att tvätta av dig efter att du plaskat runt. Du hade ju redan badat, inte ska man behöva göra dte 2 ggr. Försöker förklara det för min matte oxå men vill inte lyssna på örat säger hon!! Vad avis jag blir på dig när du ligger i din soffa. Ohh vad jag saknar min gamla soffa!!

http://Jaxon

 
De i Motala

De i Motala

20 oktober 2008 22:31

VI vill köpa dig Salma, men husse säger att det inte får plats en till här hemma så vi får hoppa över det.
Nappe tackar för att du skrev på bloggen och att han är mycket bättre nu och kan använda sin halva tas nästan helt normalt igen så här efter 1 vecka efter amputationen.
Nä nu vill husse att vi ska ut så hejdå så kanske vi ses...
//Hundarna i Motala

http://www.andreasqvist.webb.se

 
gråben

gråben

20 oktober 2008 22:39

Är det badsjuka som härjar kanske? Jag blev badad i går och fick pälsen raffsad i i dag, himla onödigt, tycker jag
badvoff

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Primo

20 oktober 2008 23:11

Men du Salma JAG VILLE JU KÖPA DIG!!! BUHUUUU....Matte säger att jag nog oxå måste badas för jag luktar pyton? Moi?? nehe då jag luktar MAN!!
Puss på dig hjärtat!

 
Yvonne och Galotterna

Yvonne och Galotterna

21 oktober 2008 09:57

Stackars, stackars Salma...dusch med schampo.... men å andra sidan, blir det mer klappar och kramar när du är ren och luktar gott. Det är väl positivt?

http://www.tottigalotti.se

 
bibsan

bibsan

21 oktober 2008 15:49

hej Salma !

Min matte sa att det var bra att du är badad , för nu fick hon idéer att jag med ska bada, uschusch, men måste väl , snart dags för utställning !

http://www.bellagotto.se

 
Ingen bild

Helena o Tosca

21 oktober 2008 20:00

En 5-krona bjudet! Kan man få nån som sköter pälsvården på köpet?

Du ser jättesöt ut där du sitter, Salma. Fast å andra sidan tror jag att du ser söt ut på alla bilder...

 
Ingen bild

åsa

25 november 2008 19:43

Hej jag heter Åsa för tillfället har hand om min systers lagotto men längtar till att få min egen.Då jag arbetar halvtid så har kan jag ägna mig hunden.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards