Direktlänk till inlägg 4 november 2008

Busig

Av Mia - 4 november 2008 21:04

Idag köpte matte några goda frallor som låg i en påse ovanpå micron på jobbet. När mattes kund kom och matte gick ut från fikarummet såg jag min chans att se till att brödet blev mitt. Lite högt upp var det förstås men inget är omöjligt för en Lagotto. Tyvärr råkade jag föra lite oväsen när jag skulle ta ner den så matte kom för att kolla varför micron skramlade. Jädrans skit - jag hann inte ens smaka.

Förlåt, förlåt matte jag ska inte stjäla bröd något mera. (I alla fall inte så att du märker det).

Vi kan väl bli vänner igen? Här har du tassen!

På lunchen hann vi ta en lite längre runda och när vi kom tillbaka fick jag en smaskig tjurmuskel att tugga på. Sen var jag trött och sov gott i korgen.

Hallå Matte! Ta genast bort den där blixten från mitt ansikte när jag sover!


Kramis

Salma

 
 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

4 november 2008 22:41

Det var då attans också att din matte skulle komma på dej, och inte ens en liten smakbit fick du. ORÄTTVIST tycker vi efter allt jobb du hade. Försök en annan gång, men håll då matte på avstånd
gottispussar

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Primo

5 november 2008 23:30

Men jäklars att du missade frallorna!! Du får ta och smyyyyga lite bättre nästa gång, eller sätta på radion högt så det inte hörs;)

Puss på din söta tass gumman!

 
molle

molle

7 november 2008 08:11

men vad synd att hon hörde dig..
men övning ger ju färdighet sägs det

http://bobmarleys.wordpress.com

 
Yvonne och Galotterna

Yvonne och Galotterna

7 november 2008 10:02

Stör matte dig i din goda sömn. Så okamratligt. Jag känner igen den "dimmiga" blicken. Tänk om alla hade fått sova så gott på jobbet.

http://www.tottigalotti.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards