Direktlänk till inlägg 16 december 2008

Valpbesök

Av Mia - 16 december 2008 21:16

I dag kom valpligan på besök.

Jag blir alldeles chockad när de invaderar mitt fikarum. Bäst att sitta en bit ifrån.

De är inte lite fräcka..... helt ogenerat kollar de in min säng och mina grejer.

Efter ett tag så vågade jag busa med dem. Precis som mamma Fia älskar de mina öron.

Puss matte.

PUSS MATTE !

En tom petflaska är en skoj leksak. Här kommer Siri smygands under bordet för att sno den från mamma Fia.

Siri som ska stanna hos mamma Fia.


Salma

 
 
Fia

Fia

16 december 2008 21:41

Din matte är verkligen duktig på att ta kort...jätte duktig, men så har hon ju haft en duktig modell som du att träna på.
Puss bästis!!
Förresten...jag har hört en litet rykte om att det vankas fest på fredag...tror du vi är välkomna då oxå?

http://www.helenaofia.bloggagratis.se

 
Ingen bild

salma

16 december 2008 21:55

Jajamesan jag har också hört att Tails ska ha fest i vårt fikarum ;-) Klart att alla hundar också är välkomna. Tyvärr kan inte vår piga komma.

 
Bibsan

Bibsan

17 december 2008 10:49

Tjolahopp Salma !
Jag tycker det ser mysigt ut med alla valpar runtom dig. Min matte ska till Danmark snart och kolla in vår nya familjemedlem, det ska mysigt att få någon att valpbusa med!
God Jul hälsar min matte till er alla.

http://www.bellagotto.se

 
Ingen bild

salma

17 december 2008 11:43

God Jul Bibsan med familj!

 
Ingen bild

Tessan och pälsbollarna

17 december 2008 22:47

Jisses så söta bebbarna är nu!! Salma du måste lova att ta hand om dom på bästa sätt!

Primo hälsar att han är trött på allt "bjäfsande och gullande " med alla valpar överallt!
Puss på dig goding!

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

17 december 2008 23:15

Vilket bestyr du hade när småttungarna invaderade "ditt" fikarum. Men lite roliga är dom väl?
pussar

http://lagottoflickorna

 
molle

molle

18 december 2008 21:56

guuu va söta ..vill ha

http://bobmarleys.wordpress.com

 
lotta

lotta

19 december 2008 19:35

hihi..JÄTTEGULLIGA!!

http://www.juniocola.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards