Alla inlägg den 22 juni 2008

Av Mia - 22 juni 2008 20:41

 I dag har vi bara haft en slappedag. Men vi har i alla fall fått gå några promenader. Jag och Dippa börjar bli riktigt duktiga på att gå tillsammans, i början sprang vi på varandra och drog i kopplena. Men nu går vi bredvid varandra intill matte eller husses ben.

 Matte började igår att lära Dippa gå slalom mellan benen. Först var Dippa en katastrof, men det tog inte särskillt lång tid innan hon fattade grejen. Hon gör verkligen allt för godis, (precis som jag). Hon gör föresten allt för mat också (det gör inte jag). Så fort matskålen kommer på golvet börjar hon äta och snabbt går det. Jag brukar inte äta förrän flera timmar efter att maten serverades. Men nu är det andra bullar minsann för har jag inte ätit upp innan Dippa är klar så ställer matte undan min skål så att Dippa inte ska äta min mat också. För mig får hon gärna äta den, jag bryr mig inte.


Voff voff!

Salma

Ovido - Quiz & Flashcards