Alla inlägg den 22 juli 2008

Av Mia - 22 juli 2008 20:31

Nu har det blivit kväll på Sturkö. Då får man passa på att mysa lite.

Camp Nilsson.

Minimatte tränar handling med mig.

Ett ben i varje hörn ska det vara.

Sådär ja, upp med svansen och sen är det perfekt.

God Natt!

Salmis

Av Mia - 22 juli 2008 14:22


Idag så gick vi en sväng på golfbanan.

 Sedan bar det iväg till stranden och havet. Här står jag riggad och klar för att få hoppa i vattnet. Flytvästen har jag för att människorna är osäkra på om jag orkar att simma - Men hallå jag är ju en vattenhund och orkar simma hur länge som helst. Spårlinan sitter fast i flytvästen för att människorna ska kunna dra upp mig när det är färdigbadat, ja för frivilligt går jag minsann inte upp.

 Tjoho! Havet här kommer jag!!!

 Härligt härligt!

 Äntligen ute så jag kan simma.

Plaskeliplask

Salma

Ovido - Quiz & Flashcards