Alla inlägg den 31 juli 2008

Av Mia - 31 juli 2008 23:31

Klart för start. Lite spända och förväntansfulla.

Så fort dressinen började rulla blev jag rädd för oljudet den förde så jag började gnälla och skälla. Efter en kilometer övergick min rädsla till protest gnäll och skäll. Men inte hjälpte det.

Efter 7 km stannade vi och promenerade till en sjö. Där skulle det badas och fikas. Tyvärr fick hundar inte vara på stranden så mina människor gömde mig under en buske.

Här vaktar jag minmattes trosor som slängdes av i en hast när det skulle badas.

Undrar om det finns nån god fika här?

Sedan var det bara till att cykla tillbaka igen.

Den här gången cyklade vi först och det gillade jag så jag brydde mig inte om att gnälla något denna gången.

Faktiskt ganska mysigt att åka här ändå.

När man skulle passera en väg skulle cyklen ledas över.

Hallå husse hänger du med?

En liten söting utmed vägen.

Vackra österlen en sommarkväll.

Salma

Ovido - Quiz & Flashcards