Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Mia - 18 maj 2009 11:03

Denna helgen har det varit Skånespecialen och nationell utställning i Hässleholm. På Skånespecialen deltog jag endast i Barn med hund tillsammans med min lillmatte.

Lillmatte fick jobba hårt för att få ordning på mig.

Full fart i ringen.

I Barn med hund bedöms handlerns förmåga att visa hund, hur de jobbar med hunden och att det görs på ett positivt sätt och det spelar ingen roll hur hunden ser ut. Min lillmatte slutade på en mycket hedrande 4:e plats. Det var 9 st som deltog.

 

BIR på Skånespecialen blev Essa och BIM blev min bror Totte som visades av sin lillmatte Ellen. Domare är Mikael Nilsson.

I går var det dags för min debut i championklass. Vi var hela 9st championtikar.

Av alla dessa snygga tikar kom jag på en 5:e plats. Tyvärr utan ck men vad gör väl det, jag är mer än nöjd med min debut.

Även igår blev min bror Totte BIM och BIR blev fina Våfflan. GRATTIS!

Kram Salma

Ovido - Quiz & Flashcards