Alla inlägg den 31 maj 2009

Av Mia - 31 maj 2009 21:38

Idag var jag och kollade på lillhusse när han spelade match. Rätt var det var fick jag fotbollen i huvudet. Inte så hårt som tur var, jag blev mest förvånad och var tvungen att fnysa. Håll bollen på planen nästa gång!


 I kväll när matte hade tänkt gå långpromenad med mig släppte hon mig lite lös när vi precis kommit ut i skogen. Det har ju varit väldigt varmt idag så jag kände för att ta mig ett dopp och hoppade ner i den orangea bäcken. Matte blev ursinnig och vrålade NEJ, slet upp mig ur bäcken och drog med mig hem. När vi var hemma blev det shamponering tre gånger och ett fasligt skrubbande. Matte påstår att jag inte är fin med aprikosa ben men jag tycker det är helt ok. När jag var färdigtvättad och fått min ursprungsfärg tillbaka kunde vi fortsätta promenaden som nu endast blev på asfalt.


RenofinSalma

Ovido - Quiz & Flashcards