Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Mia - 12 augusti 2010 22:05

Hej hallå bloggen !


Idag har jag blivit något mindre, min päls har blivit klippt. Lite tråkigt att stå där på bordet men jag har förstått att det inte är lönt att tjafsa om det. Försökte ett par gånger med att lägga framtassarna om mattes hals och kramas som människor gör. Men även om matte gillar mina kramar så ska det tydligen inte ske när det ska klippas.

 Jag och morsan fick vara själva hemma några timmar idag och när matte och minimänniskorna kom hem igen hade de med sig en konstig grej. Grejen heter elbas och det är lillhusse som ska lära sig att spela på den. Jag skällde några gånger på förstärkaren men när den bara fortsatte att låta och vara stilla så bestämde jag mig för att den nog inte var farlig. Nu spelar både matte och lillhusse Smoke on the water för fulla muggar och tror att de är rockstjärnor.   

  

Snygga lilla mej   

  

Hoppelihopp 

  Tack å hej !

Gila

Ovido - Quiz & Flashcards