Direktlänk till inlägg 10 juli 2007

kvällsbus

Av Mia - 10 juli 2007 11:48

Jag blir så busig när husse och matte går och lägger sig. Far upp och ner i sängen, gräver lite i den. Hämtar leksaker och piper med dem. Hur söt som helst är jag och ändå är det ingen som vill leka med mig.


BusSalma

 
 
Tristan

Tristan

10 juli 2007 11:54

Guud vilken tråkig matte och husse du har.. taskigt av dem att inte leka med dig

http://takycard.blogg.se

 
Ingen bild

Tosca

10 juli 2007 16:53

Jag har också såna ryck ibland, men de var oftare när jag var i din ålder. Du kan lugna din matte med att det växer bort (och då brukar de bli desto gladare när det väl kommer ett roligt tokryck sen).

 
Yvonne & Totti & Dino

Yvonne & Totti & Dino

10 juli 2007 19:13

Det finns fler som får "Stora kvälls rycket". Ungefär lika uppskattat här hos oss, som hos dig.

http://www.tottigalotti.se

 
Tuna

Tuna

10 juli 2007 20:24

Jag har samma problem. Varför vill ingen leka när jag vill?? Jag blir jätteglad och vill busa när jag ätit bra, men människor blir bara trötta då?? Det är konstigt...

http://tuna.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Salma

10 juli 2007 22:03

Se där det är inte bara jag som får fnatt. Alltså är det helt normalt att hålla sina människor vakna en halvtimme längre än vad de tänkt sig.

 
Basta

Basta

10 juli 2007 22:17

När min husse o matte lägger sig, då gäller det att ta en plats på någons huvudkudde!!
Busa ???!!!
Nä nä nä det går inte då .........

Ska man ligga i sängen gäller det att tjinga plats !!!!

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

salma

10 juli 2007 23:25

Basta jag se framför mig hur du ligger runt din mattes huvud på kudden som en peruk.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards