Direktlänk till inlägg 10 juli 2007

Tänk vad lite klipp kan göra

Av Mia - 10 juli 2007 22:41

Presenterar här två suddiga bilder på mig.



   

Den första är tagen igår och den andra är från ikväll efter jag blivit klippt.


Så nu är det yttre fixat inför utställningarna. Kvar är bara att få hundskrället att gå snyggt och skärpa till sig, säger matte. Undrar vem hon menar med hundskrället?


SnyggSalma

 
 
Hannah & Tristan

Hannah & Tristan

11 juli 2007 06:56

Gud så snygg du är salma! Du lär ju sopa ringen i helgen ;)

http://takycard.blogg.se

 
Basta

Basta

11 juli 2007 08:53

Ja Snygg Salma det är du det !!!!!

Stort Lycka Till i Tvååker !!!!!

Lagottokramen

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

salma

11 juli 2007 09:58

Tackar, tackar ! Men vi har inga som helst förväntningar denna gången. Jag är en totalt urflippad unghund som inte borde visas i ringen just nu. Men vi får se det som träning.

 
Petra,Bonnie,Lira

Petra,Bonnie,Lira

11 juli 2007 20:58

Vi håller tummar å tassar för er snyggingar i ringen, ni ÄR duktiga!!! ;)

http://www.freewebs.com/lirabonnie/lnkar.htm

 
Ingen bild

salma

11 juli 2007 21:44

Tack så mycket fröken Petra.

 
Ingen bild

La Famiglia

11 juli 2007 23:51

Oavsett hur utflippad du är Salma, finns det ändå ingen sötare lagotto söder om Jönköping. Sen om domarna förblindas av dina spratt är bara att beklaga, men då får ju den andra hundarna en liten chans i alla fall.

 
Ingen bild

Tosca

12 juli 2007 21:09

Kan bara instämma i att du ser jättebra ut! Till skillnad från mig då....Jag är nog inte snygg exteriört, det är bara att inse. Fast söt är jag, enligt matte.

 
Ingen bild

salma

12 juli 2007 21:29

Det är insidan som räknas Tosca.
Men självklart är du fin på utsidan också, du är ju släkt med mig ;-)

Min matte säger att jag är som en finnig tonåring just nu både till sättet och utseendet. Slyngelålder kallar hon också det. Hmmm undrar var SötSalma tog vägen.

 
Ingen bild

Tosca

12 juli 2007 21:34

Slyngelålder...Den gamla goda tiden...Hihi, den var kul den. Är i nån liknande nu, mattes hopp är att det ska vara den sista (det har faktiskt börjat lugna sig lite redan) och att jag ska lugna mig sen.
Jag, lugn? Aldrig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards