Direktlänk till inlägg 26 juli 2007

lagottolycka

Av Mia - 26 juli 2007 15:16

Gissa vems ben det här är ?


Nåja det var väl kanske inte så svårt. Idag har jag fått springa lös i skogen och bada i alla pölar som jag hittade. Ett dike och en bäck fick också lite Salma besök. På vägen hem går vi förbi en liten strand och matte hade lovat mig ett bad där också. Men när vi kom dit var där människor som badade så jag fick gå hem UTAN bad. Väl hemma fick jag hoppa i barnens pool och bada av geggan HÄRLIGT.


Kram

SkitSalma


 
 
Ingen bild

EmmaP

26 juli 2007 15:39

haha nu har Salma verkligen gjort sin skitvecka:)

 
Ingen bild

Helena o Tosca

26 juli 2007 16:38

Snyggt!! Snacka om hund som är vit med bruna tecken....

 
Basta

Basta

26 juli 2007 16:52

Mission completed!!!!

Grattis Salma!!

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Tristan

Tristan

26 juli 2007 17:55

Jag tycker att du passar som bruning!

http://takycard.blogg.se

 
Ingen bild

La famiglia

26 juli 2007 23:00

Imponerande. Men det är nästan så man skulle rekomendera en vit vecka efter denna vecka.

 
Ingen bild

Primo

26 juli 2007 23:32

Aha är då så jag ser ut varje dag egentligen när vi varit i skogen,matte brukar säga att det nog var "ganska rent vatten" ;)Men i morgon ska jag visst få ett "renlighetsbad"vad hon nu menar med det? Det är ju det jag kör med varje dag i skogen...
Må gott, tycker dina "spiror" är läckra ;)
Primo! Acke hälsar slött från fåtöljen...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards