Direktlänk till inlägg 30 juli 2007

Ronneby

Av Mia - 30 juli 2007 21:16

Till utställningen i Ronneby är det 14 st + en valp anmälda. 14 st det är ju jättelite, var är alla Lagotto? I Askersund kanske.

 Vem ska fika med oss?


Voff voff!

Salma

 
 
Basta

Basta

30 juli 2007 21:31

Japp det är i Askersund vi är .....
Där är det 40 stycken Lagotto!!

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Tessan

30 juli 2007 23:12

Ja hade det inte varit så långt och köra hade jag kommit och fikat med dig:)...

 
Hannah

Hannah

31 juli 2007 09:05

Vi kan deportera några från askersund till ronneby...

http://takycard.blogg.se

 
Karin

Karin

31 juli 2007 11:53

Annars kan vi SMS:a över lite fika .....

Kramelikram

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

salma

31 juli 2007 12:21

Tessan: Vi får väl sikta in oss på Växjö eller ?

Hannah o Karin : Det är på söndagen i Askersund väl ? Ronneby är på lördagen så teoretiskt skulle man hinna med båda utställningarna.

 
Hannah

Hannah

31 juli 2007 12:47

Ja teoretiskt sett hade vi hunnit med båda utställningarna. varför har vi inte tänkt på det tidigare? ;)

http://takycard.blogg.se

 
Ingen bild

Salma

31 juli 2007 15:58

Därför att "någon" har inte skaffat sig en husbil som vi kan åka på turne med.

 
Ingen bild

Tessan

31 juli 2007 20:57

kära nån då!! Växjö? Då går han ju som Junior och nu blev jag nervös ;) men varför inte! Ska kolla upp lite om jag kan, orkar,har råd!! Men sista anmälningstiden är ju långt fram ännu!!
Må gott!

 
Hannah

Hannah

31 juli 2007 21:41

där dök den där husbilen upp igen.. tycker den kommer påtal hela tiden

http://takycard.blogg.se

 
Ingen bild

mia

31 juli 2007 21:45

Tessan : Vi gjorde vår juniordebut i Växjö förra året. Och mer katastrof än så går nog inte at göra. Salma fick värsta bus och lekfnattet i ringen. Hoppade, bet i kopplet, bet i min arm osv. När vi skulle gå så bet hon sig fast i mina byxor och hängde där. ( det är därför jag numera alltid har tajta byxor på utställning). Vi åkte ut med en tvåa, domaren förklarade att det absolut inte är en dålig hund men att presentationen var dålig. Jag var väldigt lättad att få gå ut.
Med detta i bakhuvudet så kan det bara gå bättre för Primo.

 
Ingen bild

Tessan

1 augusti 2007 20:36

Ha ha ha! Ser det framför mig, ja då kanske man vågar sig på ett försök...måste kolla hur långt det är till Växjö härifrån? För måste jag åka typ mitt i natten (hatar köra på natten) så vete fasen...
Må gott!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards