Direktlänk till inlägg 1 december 2007

Snart...

Av Mia - 1 december 2007 17:27

 ...är det ju dags för Stora Stockholm, så fort tiden går. Bara två veckor kvar. Gissar att det kommer att bli en del pälspill nu fram tills dess.

 Vi ska ju åka tåget dit och matte undrar vad jag ska tycka om det. Troligtvis bryr jag mig inte alls och kommer att sova gott. Matte kommer väl inte sova något alls för när man har hund med så får man ingen säng på nattåget bara en stol. Men hon brukar ju inte sova särskillt mycket före utställning ändå så det spelar ingen roll om hon sitter eller ligger.


Kramelikram!

Salma

 
 
Ingen bild

Primo

1 december 2007 22:38

Men du Salma...om du ligger i stolen på Tåget kan ju din matte lägga sig på golvet på din fäll!! Jag ycker det är fusk att matte ska få träffa dig i stockholm och inte jag...buhu!!
Skickar en riktigt blöt puss till dig snuttan!

 
Ingen bild

Tosca

1 december 2007 23:01

Matte tycker synd om din matte som får åka tåg så länge och inte sova. Vilken diskriminering mot hundar (som ofta...).

I alla fall tycker hon det ska bli kul att träffa dig och övriga bloggvänner igen, även om jag ju får stanna hemma. Nyklippt är jag idag och jag är riktigt snygg (tycker matte).

 
Ingen bild

salma

1 december 2007 23:20

Ja Primo det är orättvist att inte du får följa med.

Här får du en blöt slick tillbaka - slurp!

 
Ingen bild

salma

1 december 2007 23:23

Ja och även du Tosca får bli hemma....
Lite konstigt det där att om man har hund så får man inte ligga på tåget. Vaddå skulle hundägare inte behöva sova lika mycket som de som reser utan hund?

Kramis!

 
Ingen bild

Hannah & Tristan

2 december 2007 07:58

Vi tycker också att det ska bli jätteroligt att träffa er igen! Det var ett tag sedan sist!

 
Ingen bild

salma

2 december 2007 17:38

Ja det ska bli skoj :-) Hannah o Tristan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards