Direktlänk till inlägg 5 december 2007

Julstämmning

Av Mia - 5 december 2007 20:38

Kan man stämma sin matte för sånt här trams?


Lilla vovven under luvan

 
 
Ingen bild

Tosca

5 december 2007 20:49

Du slapp den på riktigt...tänk bara på mina horn på allhelgonahelgen.

Fast å andra sidan har du tomteluva på en bild nedan, snyggt!

 
Ingen bild

La famiglia

5 december 2007 22:16

Salma, JA, det kan man!

 
Ingen bild

Salma

5 december 2007 22:37

Ja Tosca dina horn var nästan värre än min luva. Dessutom skulle du hålla gaffeln i munnen, fattar inte att du inte tuggade sönder den.

 
Ingen bild

salma

5 december 2007 22:40

La F: Där ser du matte, passa dig!

 
Ingen bild

Primo

5 december 2007 22:42

Usch vad dom hittar på dessa människor...Matte försöker sig på Julkort hon med, men jag VÄGRAR ha såndär löjlig luva på mig!!
Tjo och hej från "lilla" mig

 
Ingen bild

salma

5 december 2007 22:54

Primo det dumma är ju att även om man vägrar ta den på sig så kan de rita dit en i datorn.

Puss & kram!

 
Basta & Fixa

Basta & Fixa

5 december 2007 22:55

Vårt tips:
Salma, Tristans husse är jurist!!!! Tala med honom ..........

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Primo

5 december 2007 23:32

Ja men min matte bara ska ha det "på riktigt" som hon säger....blääää
Natti och tack för kramen från dig och matte!

 
Jaxon

Jaxon

6 december 2007 07:46

Undra vad det är med mattar och tomteluva.. min matte försökte sätta på mig en igår oxå... icke sa jag.. jag gömde mig bakom bordet så m,atte kom inte åt mig... men jag måste säga att du blev väldigt söt tjejen..

http://Jaxon

 
Ingen bild

salma

6 december 2007 20:12

Tack för tipset Basta & Fixa.

 
Ingen bild

Salma

6 december 2007 20:13

Primo: Vad kräsen hon är.

 
Ingen bild

Salma

6 december 2007 20:14

Jaxon: Det är bra, bara håll dig undan tramset.

 
Ingen bild

Tosca

6 december 2007 21:55

Jamen, jag visste ju att jag skulle få massa godis (det låg inom synhåll) så då kunde jag stå ut.
Trodde bara inte hon skulle ta kort....

 
Ingen bild

Salma

6 december 2007 22:20

Ja vad gör man inte för lite godis.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards