Direktlänk till inlägg 19 december 2007

Julgran

Av Mia - 19 december 2007 22:35

I kväll hände nåt konstigt. Den där granen vi sågade ner i skogen skulle helt plötsligt in i huset. Bästa platsen fick den, där min saccosäck brukar ligga. Säcken ligger nu lite bakom granen och jag får väl erkänna att det är ganska mysigt att gosa där. Barnen hängde tingeltangel i den och hux flux så lös det massor av små lampor.

Nu blir det nog snart jul =)


Salma 

 
 
Ingen bild

Hannah

20 december 2007 06:42

Salma du får låta bli att tugga på julgranskulorna.. Under Bastas första jul snodde hon och bet sönder ett antal glaskulor, hennes diet den julen bestod av sparris. Undra om Fixa kommer försöka sig på samma? Slakta paket är också roligt. Har du provat det eller vågar din familj inte lägga paketen under granen?

 
Jaxon

Jaxon

20 december 2007 07:51

Vad fint det blev, lyckost dig som får en gran, jag får ingen gran. Matte vågar inte riktigt med mig, eller rättare sagt hon litar inte på mig, så jag får nöja med gran hos matte föräldrar och hos husses.

http://Jaxon

 
Ingen bild

salma

20 december 2007 08:06

Hannah: Näe glaskulor verkar inte vara nåt gott och nåt godis ar de inte hängt i.

Vi brukar inte ha paket under granen men det beror inte på mig utan på barnen som nog skulle klämma lite för mycket. Vilket jag också troligtvis också skulle ha svårt för att låta bli.

Jaxon: Vaddå inte litar på dig??? Vad skulle kunna hända? Inte kan du klättra upp i granen, du kan inte äta upp den, möjligtvis att du tränar på att lyfta benet mot den.
Din matte kan lita på att du fixar att öppna alla paketen, du vet ju hur man gör =)

 
Jaxon

Jaxon

20 december 2007 09:29

Matte har fått för sig att jag skulle tycka dekorationen på granen skulle tilltala mig. Alla julklappar ligger i garderoben just nu, just för att jag inte ska komma åt dem. Men vänta bara till julafton. Då ska jag visa vem som är bäst på att öppna paket:)

http://Jaxon

 
Ingen bild

Tosca

20 december 2007 11:47

Här sätter de upp kompostgaller runt granen...Förstår inte varför, som om jag skulle få för mig att göra nåt hyss?

 
Ingen bild

salma

20 december 2007 12:48

Go Jaxon go !

Va skulle du göra något hyss Tosca??? Du är ju min syster och Chicabeamisar är alltid lugna......

 
Ingen bild

La famiglia

20 december 2007 13:23

Salma HAHAHAHAHAHAHA!

 
Ingen bild

salma

20 december 2007 13:46

La F: Hi hi hi hi hi!

 
Ingen bild

Primo

20 december 2007 20:37

Vi har ingen såndär gran härhemma...men jag önskar att vi haft en...ser kul ut! Men matte säger att sedan pianot kom in i vardagsrummet så finns ingen plats, och riktig gran kan hon inte ha, det kliar visst på hennes kropp????
Hoppelihopp inget kliar på min kropp!

 
Ingen bild

salma

20 december 2007 21:29

Å Primo hoppas Tomten hittar till er ändå fast ni inte har gran =).

kramis

 
Ingen bild

Primo

20 december 2007 22:57

Matte säger att han kommer endå till mig och Acke...men jag fyller ju 1 år den 26:e så jag kanske får mer paket? Vem vet? ;)
Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards