Direktlänk till inlägg 21 december 2007

I dag kom Tomten

Av Mia - 21 december 2007 23:27

I dag om Fia in till oss på salongen utklädd till Tomte och lämnade ett paket. Undrar vad det kan vara.....


 Det har kommit en massa paketer under vår gran i kväll. Jag har provluktat alla, en del verkar väääldigt intressanta. Får se om jag får en chans att studera dem närmare när jag är ensam.


 När jag och husse skulle gå ut i kväll så sköt grannarna raketer. Det smällde och gnistrade som bara den. Lite konstigt tyckte jag men absolut inte läskigt.


Go natt!

Salma

 
 
Ingen bild

Primo

21 december 2007 23:41

så spännande med Julklappar under granen...tror jag kommer till dig istället... Smäller det raketer??? Usch jag är rädd...
Puss

 
Jaxon

Jaxon

22 december 2007 09:04

Paketer.. och du öppnade inte dem??? Där hade inte varit ett paket som hade varit helt om jag hade varit där.. kanske tur. Vad dukti-g* du är som inte bryr dig om raketer!!

http://Jaxon

 
Ingen bild

Fia

22 december 2007 09:20

Jag tror inte på tomten längre. Usch, jag är så besviken. Matte har sagt i en hel vecka nu att det ska komma lunga igen. Hon har skojat och sagt att tomten nog kommer med flera kg...men nu säger matte att det inte kommer någon lunga...VA! Hur ska jag klara julen utan lunga och framför allt, hur ska mattes kunder klara sig utan lunga? KATASTROF!!!!

 
Ingen bild

salma

22 december 2007 09:34

Primo tänk.... om du fanns inuti ett paket och bara kom fram när jag öppnade. Vilken julafton det skulle varit......

 
Ingen bild

salma

22 december 2007 09:35

Ja du Jaxon än så länge har jag låtit bli....

 
Ingen bild

salma

22 december 2007 09:38

Fia:
KATASTROF!!!!!

Hur ska vi klara oss utan torkad lunga i jul???

 
Ingen bild

Tosca

22 december 2007 17:59

Smäller det? Usch och fy så läskigt. Det smällde en gång igår kväll när vi var ute, jag blev lite rädd men kom snabbt över det - och då fick jag beröm av matte!

 
Yvonne & Totti & Dino

Yvonne & Totti & Dino

22 december 2007 23:05

Det är skit med fyrverkerier. Passa för dig för det. Det anfaller uppifrån!!

http://www.tottigalotti.se

 
Ingen bild

Primo

22 december 2007 23:40

Åhh Salma vad du är gullig...nästan så jag fick en tår i ögat..
Puss på din söta lilla nos!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards