Alla inlägg den 7 juni 2007

Av Mia - 7 juni 2007 20:59

Jag har verkligen skärpt till mig idag och försökt att inte busa för mycket. Matte verkar glad och nöjd. I dag på lunchrundan fick jag gå lite lös på Hässleholmsgården med kopplet kvar i halsbandet.


Det blåste härligt svalkande

 Lite skugga under trädet

I kväll när vi kom hem från jobbet fick jag springa i trädgården med spårlinan efter mig. Gick jättebra. Jag lämnar aldrig tomten även om jag inte har linan men jag kan vägra att komma på inkallning så därför får den sitta på. Plus att matte och husse tycker det är praktiskt, för ser de inte mig men linan så vet de att jag är max 15 meter därifrån.


Kramis !

Salma


Av Mia - 7 juni 2007 20:46

Här är en bild på alla hundar och mattar på min agilitykurs.

Av Mia - 7 juni 2007 09:22

Jag var superduktig i morse på promenaden. Gick tätt intill mattes ben nästan hela rundan, gjorde någon liten avstickare för att kissa och bajsa. Men vem vågar annat när spårlinan hänger efter hela tiden. Om matte tyckte att jag kom för långt bort och inte genast kom på inkallning så trampade hon på linan ch då kom jag.


 Jag är inte till salu längre. Har bara haft en spekulant och det var husse men matte sålde inte mig.


Vacker tass!

Salma

Ovido - Quiz & Flashcards