Alla inlägg den 4 juni 2007

Av Mia - 4 juni 2007 22:18

Komprecis in efter en runda med husse och jag var såå duktig. Husse skröt för matte om mig. Nu är matte ännu surare.


Voff!

Salma

Av Mia - 4 juni 2007 21:16

På min uppfödares hemsida Chicabeams finns ljuvliga små valpar att beskåda både på bild och film. Men det är klart vi är ju släkt så det är väl därför de är så underbara.


Kram alla valpisar

från storsyrran och moster Salma

Av Mia - 4 juni 2007 20:44

Matte försökte sälja mig i kväll på agilityn men ingen var intresserad. Konstigt. I och för sig var det ingen som kunde fånga mig för jag är sååå snabb. När träningen närmar sig slutet och min magen är full av godis skiter jag i vad matte säger,det är mycket roligare att springa runt och busa. Till sist gick matte därifrån ( lite orolig blev jag då). I ett svagt ögonblick kunde tjejen med Borderterrieren Spike förvilla mig så hon fick tag i min sele. Då dök matte upp igen och försökte spela glad. Men jag vet att hon var skitsur för det var då hon försökte sälja mig.

 Nu är agility kursen slut och vi ska träna hemma över sommaren. Till hösten kan vi börja på grundkursen om matte vill (hon behöver först komma över fiaskot ikväll).


 

Den här bilden tog matte på mig när vi var ute på lunchpromenad.

Livet är en lek!

Salma

Av Mia - 4 juni 2007 09:12

Jag önskar mig en egen studsboll.

Ibland lånar jag en från Felix. Man tar den i munnen och släpper den mot golvet då börjar den studsa, jättekul! Matte säger att studsbollar är farliga för de är lätta att tugga sönder. Jag skulle aldrig tugga sönder en sån rolig sak, snääälla matte kan jag inte få en.


 Just nu mår jag jättebra. Mat är gott, glimten i ögat är där och pälsen är perfekt. Bådar gott inför utställningen i helgen om jag bara kan hålla tassarna på gräset och inte få hopp- och lekfnatt i ringen :-).


Kramisar !

Salma

Ovido - Quiz & Flashcards