Direktlänk till inlägg 12 juni 2008

Gå och bada

Av Mia - 12 juni 2008 20:54

På väg till stranden.

Kommer du då, matte?

Snart framme....

Men matte sätt lite fart nu!

Åh där ligger hela sjön och bara väntar på mig.

Men vad är det för en snygging jag ser i vattnet.

Hallå ! Finns det några fiskar där nere!

Härligt härligt!

Tittut! Kom igen matte det är skönt att bada.

Plask plask

Salma

 
 
Primo

Primo

12 juni 2008 23:55

Men så mysig sjö!! Och inte en enda människa?? Din lilla toka klart det var en snygging du såg...DET VAR JU DU!!
Fick någon firre tag i din tass?? kanske fick du en puss på nosen av en?
Puss lilla "badnymf"

http://www.ackebus.se

 
gråben

gråben

13 juni 2008 00:40

Så härligt det verkar att bada.Jag är inte så sugen på det, men min kompis Piraya har badat i min lilla balja idag.
Voff

http://lagottoflickorna

 
jaxon

jaxon

13 juni 2008 07:35

Vågar du doppa huvudet??? Det vill aldrig jag göra, det är ju lite läskigt.. och jag är ändå kille. Vi killar ska ju vara modigare än ni tjejer..lite pinsamt:)

http://jaxon

 
Yvonne och Galotterna

Yvonne och Galotterna

13 juni 2008 09:23

Så härliga bilder.

http://www.tottigalotti.se

 
Tristan

Tristan

13 juni 2008 09:26

åh! Jag känner igen mig.. och minns...

http://takycard.blogg.se

 
Ingen bild

Tosca

13 juni 2008 11:48

Så härligt det ser ut!
Jag har också varit och badat flera gånger i sommar, man kan aldrig få för mycket av bad i sjöar!

 
Ingen bild

salma

13 juni 2008 23:01

Primo: Ja visst är min sjö mysig, det bästa med den är att det tar bara 5 min att gå dit. Några fiskar hitade jag inte =(.

Gråben: Du måste prova att bada det är härligt.

Jaxon: Det är charmigt att inte alltid vara så tuff och macho...

Tristan: Ljuvlga minnen från min sjö.....

Yvonne o Tosca: Härligt härligt

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards