Direktlänk till inlägg 14 juni 2008

Fyllehund

Av Mia - 14 juni 2008 23:50

I dag har jag varit på fotboll igen och kollat när lillhusse spelade. Försökte göra allt för att sno lite macka från en liten kille men min dumma matte hade bundit fast kopplet så jag nådde inte.


 I kväll har jag fått vara själv hos mormor en stund. Sist jag var där så var jag jätteledsen och längtade efter matte men denna gången märkte jag inte ens när matte gick. När jag kom in till mormor så sprang jag direkt fram till kylskåpet och stirrade på det. Sedan tittade jag på golvet där hon brukar ställa en vattenskål. Då satte mormor fram en skål till mig och när matte gått så öppnade hon kylskåpet.....

 Efter några timmar kom matte och hämtade mig och då fick jag följa med till festen som min familj var på. Där viftade jag ner ett ölglas från bordet och jösses vad gott det var.... jag märkte inte heller att det rann öl från bordet ner på mitt huvud. Matte blev förskräckt och försökte dra undan mig från att slicka på ölen och från att få hela huvudet indränkt.

 Nej nu ska jag ta och gå och sova ruset av mig.


Skål !

Salma

 
 
gråben o krölle o intensa

gråben o krölle o intensa

15 juni 2008 00:44

Vi undrar bara över en sak, är du gammal nog för att dricka? Men vad tusan, är det fest så är det. Mattar behöver ju inte se allt.
Voff puss puss

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Tristan

15 juni 2008 08:14

Jag är inte så mycket för öl, däremot var jag desto mer intresserad av mattes rosévin hon drack förra helgen

 
Ofelia

Ofelia

15 juni 2008 09:56

Hittar du på sådant bus så får väl matte göra med dig som Emil i Lönneberga fick, gå iväg till Godtemplarna.

Kramis

http://www.lagotto-ofelia.boggagratis.se

 
Ingen bild

Primo

15 juni 2008 11:52

Oj vilken festprisse du är då!! Slå ut öl och slicka från golvet kladda ner huvudet... hmmm...låter som ett riktigt "fylleslag" ;) Du får se till att skärpa till dig tösen min;)
Puss puss från din store beundrare!

 
Ingen bild

salma

15 juni 2008 19:06

Om jag är gammal nog, nja matte tyckte nog inte det i alla fall.

Tristan vilken romantiker du är som gillar vin.

Primo ja när du beskriver det så så låter det inte riktigt klokt. Stackars matte som fått en sådan "festhund" hon som inte ens dricker alkohol.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards