Alla inlägg under juni 2008

Av Mia - 5 juni 2008 22:49

Min vän Dippa ska sova över hos mig i natt.

Dippa på kvällspromenaden.

Här lyckades matte fånga oss båda på samma bild. Vilket inte var helt lätt.

Här spanar Dippa ut i skogen.

Tjejligan.

I morgon ska jag lära henne alla bus jag kan. Förutom att gå på bordet på altanen för det visade jag idag.

Kramis

Salma o Dippa

Av Mia - 4 juni 2008 22:38

Om det nu är så att någon varit oroligt över min magsjuka så kan jag meddela att jag nu mår bra och gardinerna är på plats igen.


Sov Gott!

Salma

Av Mia - 2 juni 2008 20:19

Jag skulle nog inte ha ätit de där krulliga maskrosstjälkarna som minimänniskorna hade i en spann med vatten. Men de såg så fina ut. Min mage gillade dem inte alls... Men jag gjorde matte en tjänst när jag spydde på gardinen. Hon har behövt tvätta dem ganska länge nu och idag blev det äntligen av.

 Kokt ris i småportioner har varit min föda idag, ganska smaskigt faktiskt.


Salma

Av Mia - 1 juni 2008 20:23

I dag har jag haft skojigt!!!!  Jag har fått en alldeles egen pool i trädgården.

Tjoho! Här ska det badas!

Åh så mysigt.

Plaskiliplask!

Kolla in mina "boots".

Jag har lekt med husse också.

Full koncentration från oss båda när bollen ska skickas iväg.

Nu är det dags att jaga den.

Jag hämtar bollen!

Husse blev visst lite trött och behövde vila. Men då kan man passa på att leka hopp över husse-leken.

Till sist blev även jag trött och fick vila mig under altanen i skuggan.

Kramis

Salma

Ovido - Quiz & Flashcards