Direktlänk till inlägg 6 juli 2008

Det perfekta loppet.

Av Mia - 6 juli 2008 22:50

Matte har länge drömt om att på någon utställning någon gång få göra "det perfekta loppet".

 Att sedan just på en Världsutställning få till det är ju mer än vad man kan fantisera om, eftersom jag tydligen är en ganska svårkörd bil. MEN idag small det till ordentligt.

 I öppenklassen var det 39 st anmälda och startfältet var av MYCKET hög klass. För att gå vidare till konkurrensen krävdes ett rosa band (excellent) och minsann fixade jag det. Jippie!!!

I väntan på konkurensbedömningen. För övrigt den enda bilden på mig från helgens utställningar. Så om det finns någon som råkat få med mig på bild så skulle vi bli jätteglada om vi får låna den.


Så blev det dags för konkurrens och vi var 31 st som fått rosa band. Vi sprang och sprang, ställde upp och ställde upp, domaren plockade bort några st och så sprang vi igen tillsammans och enskilt. Domaren plockade bort några till och helt plötsligt var det bara 6 st kvar OCH JAG VAR EN AV DEM! Och så sprang vi runt några varv till. Sedan placerade domaren de fyra bästa och då var jag inte med. Men jag kom ju faktiskt 5:a eller 6:a i öppenklassen för Lagottotikar på WDS. Om jag själv får säga det så tror jag att jag var 5:a ;-).

 Snacka om att vara på topp när det gäller som mest.


Voff voff

JätteSnyggSalma

 
 
La famiglia

La famiglia

7 juli 2008 00:00

Jag har säkert en och annan bild på er. Jag återkommer när jag gått igenom bilderna, vilket kräver att min dator måste börja fungera igen, men så fort jag kan så.

http://hundblues.blogspot.com

 
Yvonne & Totti & Dino

Yvonne & Totti & Dino

7 juli 2008 09:20

STORT GRATTIS från oss. Bra jobbat Salma, du vet när det gäller. ;-)

http://www.tottigalotti.se

 
Ingen bild

Hannah & Tristan

7 juli 2008 10:23

Det var så häftigt att se er springa i ringen under konkurrensen. Bra jobbat tjejer! :D

 
Ingen bild

salma

7 juli 2008 12:18

La F: Åh det låter toppen, tusen tack. Och framför allt tusen tack för er stora gästfrihet i helgen.
KRAM

 
Ingen bild

salma

7 juli 2008 12:19

Tack Yvonne & Totti & Dino!

 
Ingen bild

salma

7 juli 2008 12:20

Tack Hannah o Tristan! Det var verkligen häftigt att få springa där i ringen.

 
Ingen bild

Helena o Tosca

7 juli 2008 12:42

Härligt härligt härligt!!
Jättegrattis!

 
Ingen bild

salma

7 juli 2008 13:39

Ja härligt är ordet Helena o Tosca. Tack!

 
Ingen bild

Fia

7 juli 2008 14:12

Roligt kompis! Bra jobbat. Ses på tisdag.
Puss och kram

 
Ingen bild

salma

7 juli 2008 15:34

Tack Fiavännen!
Om vi fortfarande svävar i morgon får du hjälpa till att plocka ner oss på marken igen.

 
Ingen bild

Primo

7 juli 2008 21:30

Men visst är vi snygga;) Tänk så bra det gick för oss...även om du nu hade många fler att springa mot....Men matte har nog inte riktigt fattat vidden av det hela ännu!!!

Jätte kram...matte hade tyvärr ingen kamera med sig...själv är hon ute efter bilder på mig och henne;)

 
Ingen bild

salma

7 juli 2008 21:38

Primo håller verkligen med dig att vi är snygga - i världsklass till och med =).

 
Ingen bild

molle

7 juli 2008 21:42

klart du var en 5:a

STORT GRATTIS gullet.
kram molle

 
Ingen bild

salma

7 juli 2008 22:03

Tack Molle!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards