Direktlänk till inlägg 9 juli 2008

Nu laddar jag om.

Av Mia - 9 juli 2008 21:21

Då är det snart dags igen för utställning. På fredag och lördag åker jag till Tvååker. Matte har klippt mig ikväll.

Och så här blev resultatet.

Och så här blev magen, armhålorna och ljumskarna ;-)

Jodå frisyren tål även höga hopp.

Ge mig godisen!!!

Om jag ligger ner då med tassarna över kanten så kan du inte motstå att ge mig godisen matte.

Okej då tar jag fram ett säkert kort - sitta vackert. Funkar i alla lägen =)

Sen tog det roliga slut när matte kom på att vi tränade tricks i utställningskopplet. Aj aj aj hur ska jag nu kunna veta vad som gäller när det kopplet kommer på.


Svansvift!

Salma


 
 
Yvonne och Galotterna

Yvonne och Galotterna

9 juli 2008 21:37

Du är så stilig. Hoppas på stor framgång även i Tvååker.

http://www.tottigalotti.se

 
Ingen bild

salma

9 juli 2008 21:41

Tack Yvonne o grabbarna! Kommer ni och kollar?

 
Ingen bild

Primo

9 juli 2008 21:42

WOW!!!! Du kommer slå domaren med häpnad, vilken snygging!!! Och när du vinner får du göra konster;) Och dina armhålor såg jäkligt fina ut...deo??
Puss slick och slafs!!

 
Ingen bild

salma

9 juli 2008 21:54

Tack Primo du är ju inte så pjåkig själv grabben.

Puss, slick och slafs!

 
Ofelia

Ofelia

9 juli 2008 22:47

Kanonfin blev du! Till och med på magen.

See you!

http://www.lagotto-ofelia.bloggagratis.se

 
gråben o krölle o intensa

gråben o krölle o intensa

10 juli 2008 01:17

Vilken goding!!!!!!!! Vi håller tassarna för dej
Voff puss puss

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Gunilla Garbo med tjurmuskel

10 juli 2008 07:57

Nu är jag också nyklippt och fin. Fast jag ska inte iväg och vara snygg förrän i september på Sofiero. Min människa har förresten blivit riktigt duktig på att klippa till mig och speciellt lär hon sig mycket av att vara på utställning och se andra lagottosar. Här där vi bor finns bara hundätande schäfrar och andra blodtörstiga drasuter. Skjut från höften, baby...vi håller på er!

 
Tristan

Tristan

10 juli 2008 09:38

Vacker som få.

http://takycard.blogg.se

 
Ingen bild

bibilina

10 juli 2008 10:18

Salma !
Min matte tog 300 kort så du har nog fastnat på en del av dem, om du skickar din meil så skickar vi över dem.

Lycka till i Tvååker
hälsning Bibilina i Nora.

 
Ingen bild

salma

10 juli 2008 11:55

Åh jag blir så mallig av alla snälla kommentarer Tack alla!

Bibilina: Ja jag vill jättegärna ha foto på mig men jag kan inte hitta din e-post nånstans så du får min här. mia@krullotott.se

Tack snälla!

 
Basta & Fixa

Basta & Fixa

10 juli 2008 13:33

Lycka Till!!!!
i Tvååker nu då ........

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

salma

10 juli 2008 15:52

Tack Basta o Fixa!

 
Ingen bild

Fias Husse

10 juli 2008 23:34

Wow, ser du ut så där när du kommer nästa gång skall du få hjälpa mig i köket hela kvällen! Vad snygg du blev!

 
La famiglia

La famiglia

10 juli 2008 23:49

Lycka till i tvååker, och se till att finta upp konkurrenterna på läktaren redan i första ronden, så kan du glänsa själv i konkurrensen.

http://hundblues.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards