Alla inlägg den 8 januari 2008

Av Mia - 8 januari 2008 13:07

Matte har det lugnt på jobbet denna veckan. Det innebär extra lång lunch och extra lång promenad, jippie!

 Några små snösamlingar kan man fortfarande hitta att rulla sig i och helgens skönhet är ett minne blott. Så fort det kan gå från vacker till byracka. Skönt med lite paus i utställandet så jag får smutsa ner mig. Matte har fått blodad tand efter helgens framgång och vill ställa ut NUUUU!


 Tydligen ska det tränas på att inte busa i ringen. Hur sjutton gör man för att vara glad utan att hoppa???


 Kan det hänga på vilket godis jag får i ringen kanske? I Växjö hade vi torkad lunga som på en smakskala 1-10 ligger på en 7:a. Men då var jag seg. I helgen hade vi torkad blodkorv 10:a på smakskalan och det var för gott. Sedan hade jag ju min lugna period i Växjö/Stockholm (efter löp) och nu är jag i busperiod. Borde nog haft blodkorv i Växjö/Stockholm och torkad lunga i Göteborg........


Godis är gott!

Salma


Ovido - Quiz & Flashcards