Alla inlägg den 28 januari 2008

Av Mia - 28 januari 2008 21:58

Nej det hjälpte inte att fylla 2 år. Inte ett endaste dugg faktiskt, busungen finns fortfarande innom mig.

 I kväll lyckades jag sno tuggummi från minimänniskorna. Himlans kletikladd blev det. Matte var inte glad när hon fick klippa bort det från min mustach....


tugg tugg

Salma

Av Mia - 28 januari 2008 20:52

Det är min födelsedag!

Födelsedagstårta med köttbullssmör som fyllning, toppad med skinka, falukorv, köttbulle och torrfoder.

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år....

Jag fick en drake-gosedjur och ett ben till kamplek. Och så två hundkakor

Skinka mmmm....

Åh KAKA!!!!

Mums vad smaskigt det här var

En närmare titt på Draken.

Vilken dag!

Salmis

Av Mia - 28 januari 2008 12:10

I dag fyller jag 2 år!


Fia kom in till mig på jobbet med en STOR paket. Det var en låda med lunga, smaskens. Jag fick ett Lagotto klistermärke också. Det bara måste var du Totti som är på det. Och din mamma Zinnia. Kul!!!! Ni ska få sitta på bilen, tror jag, så jag kan titta på er när jag åker.

 Nu ligger jag och tuggar på ett grisöra som jag fått av matte. Har fått lova att inte simulera ormbett denna gången. Sist jag åt grisöra fick jag magknip så att matte trodde att jag blivit ormbiten och körde mig till djursjukhuset.


I kväll ska jag få mera paket av minimänniskorna och matte har lovat mig en tårta.


Hipp hipp hurra för mig!

Salma

Ovido - Quiz & Flashcards