Direktlänk till inlägg 28 januari 2008

Födelsedag

Av Mia - 28 januari 2008 12:10

I dag fyller jag 2 år!


Fia kom in till mig på jobbet med en STOR paket. Det var en låda med lunga, smaskens. Jag fick ett Lagotto klistermärke också. Det bara måste var du Totti som är på det. Och din mamma Zinnia. Kul!!!! Ni ska få sitta på bilen, tror jag, så jag kan titta på er när jag åker.

 Nu ligger jag och tuggar på ett grisöra som jag fått av matte. Har fått lova att inte simulera ormbett denna gången. Sist jag åt grisöra fick jag magknip så att matte trodde att jag blivit ormbiten och körde mig till djursjukhuset.


I kväll ska jag få mera paket av minimänniskorna och matte har lovat mig en tårta.


Hipp hipp hurra för mig!

Salma

 
 
Ingen bild

Primo och Acke

28 januari 2008 12:30

Ja må hon leva, Ja må hon leva Ja må hon leva ut i 100ade år!HURRA HURRA HURRA HURRA!!

Puss på dig sötnos, ha en underbar dag!!

 
Jaxon

Jaxon

28 januari 2008 12:44

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!!!!

http://Jaxon

 
Ingen bild

Enzie

28 januari 2008 13:20

Grattis! Jag heter Enzie och är din "halvlillasyster" brukar läsa om dig och tycker at du verkar störtskön...
Jag är lite mer stillsam.
Ha en riktigt bra 2-års dag.
Kramar Enzie

 
BeaTris

BeaTris

28 januari 2008 13:48

Måste ju bara säga Grattis, tittar in då & då & läser om dig & dina påhitt....du verkar vara en helgo vovve. Ha en fortsatt fin 2-Årsdag.

http://beatris.bloggagratis.se

 
Ingen bild

La famiglia

28 januari 2008 14:24

Grattis Salma på födelsedagen

 
Ingen bild

Ia

28 januari 2008 14:25

Grattis Salma på födelsedagen. Vilken tur för dig att du har en familj som bryr sig om din födelsedag. Hemma hos oss är det sämre ställt med det som du vet. En himla tur att din familj fanns och uppvaktade mig i somras.

 
Hannah utan Tristan

Hannah utan Tristan

28 januari 2008 15:03

Hipp hipp HURRA HURRA för salma på hennes födelsedag! Tristan skickar en födelsedagspuss

http://takycard.blogg.se

 
Ingen bild

salma

28 januari 2008 15:05

Tack Primo och Acke!

 
Ingen bild

salma

28 januari 2008 15:06

TACK TACK TACK TACK!!!! Jaxon

 
Ingen bild

salma

28 januari 2008 15:08

Hej lillasyster Enzie!
Vad kul att du läser min blogg! Den kan säkert lära dig ett och annat om bus;-)

Att du skulle vara mer stillsam tror jag inte på. Är man en Chicabeamis så är man inte lugn =)
kram

 
Ingen bild

salma

28 januari 2008 15:08

Tack och välkommen till min blogg BeaTris!

 
Ingen bild

salma

28 januari 2008 15:09

Tack La Famiglia!

 
Ingen bild

salma

28 januari 2008 15:11

Ia nästa gång du fyller år så får du säga till så skickar vi en present till dig. Eller säger jag till din famiglia att de måste uppvakta dig med ett morr och skäll. Tack för grattiset!

 
Ingen bild

salma

28 januari 2008 15:12

Tack Hannah och Tristan! Hoppas ni ses snart igen.

 
Ingen bild

Graz o Suz

28 januari 2008 17:17

Stort Grattis på din 2-årsdag Salma,

Och du, kom ihåg att du är en lagotto, vi blir aldrig riktigt vuxna, jag är snart 9 år och fortfarande full av bus.

 
Tina Forsell

Tina Forsell

28 januari 2008 17:49

Grattis älskade lilla Salma på din 2 årsdag hälsar "gammel matte" och hundarna! Särkilt mamma Leone hälsar gott till sin busdotter.

Kramis
Tina

http://www.chicabeams.com

 
Yvonne & Totti & Dino

Yvonne & Totti & Dino

28 januari 2008 18:25

GRATTIS SALMA!

Roligt att du kommer att åka omkring med en bild av Totti och hans mamma på bilen. Den bruna hunden är Tottis syster, Viva, som är mamma till Dino. Ett familjefoto med andra ord.

Var försiktig med grisörat.

http://www.tottigalotti.se

 
Karin, Basta & Fixa

Karin, Basta & Fixa

28 januari 2008 18:46

GRATTIS SALMIS!!!
Du får ha en riktigt fin födelsedag!
Lagottokramar från oss
*yyyyyyyllllllll*

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Sigge

Sigge

28 januari 2008 20:05

Stort GRATTIS till dej Salma.
Hoppas att din födelsedag varit en riktigt bra dag!

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Ingen bild

salma

28 januari 2008 20:06

Tack Graz och Suz!
Snart 9 år och full med bus låter underbart=)

 
Ingen bild

salma

28 januari 2008 20:08

Tack Mamma Leone och gammelmatte och de andra hundarna!
Kram till er!

 
Ingen bild

salma

28 januari 2008 20:12

Y & T & D: Det är så häftigt att det är Totti på klistermärket. Matte har tittat lite på det förrut men först i dag när hon tittade lite mera så var det nåt bekant med hundarna på fotot. Att det var Viva som också är med var hon lite mer osäker på, men nu när ni säger det så...

Tack för grattiset! Det gick bra med grisörat.

 
Ingen bild

salma

28 januari 2008 20:13

Karin, Basta och Fixa: Tusen tack!

 
Ingen bild

salma

28 januari 2008 20:14

Tack Sigge! Jodå min dag har varit bra, mycket gott att äta.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards