Direktlänk till inlägg 12 november 2008

Lagottovalp

Av Mia - 12 november 2008 21:00

Idag kom lille Max och hälsade på mig på jobbet. Vi gick en liten runda tillsammans på lunchen. Jag ville gärna busa lite med honom men han tyckte mest att tant Salma var läskig.

Så här nära mig vågade han bara vara om han fick sitta i sin mattes knä.

Max är 11 veckor och som ni ser supersöt.

Jag är inte så ledsen över att han inte ville leka med mig. När han blir en stor kille kommer han säkert vara intresserad av att busa med mig. Får se om jag vill det då.


Salmis

 
 
Ofelia

Ofelia

12 november 2008 21:36

Otroligt att någon kan vara rädd för dig ;o)
Han var ruskigt söt den är Max.

http://www.lagotto-ofelia.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Hannah

12 november 2008 22:08

ååhh sötgöte..

 
Yvonne och Galotterna

Yvonne och Galotterna

12 november 2008 23:07

Oj, så söt lite kille. Han lär sig snart att leka med dig.

http://www.tottigalotti.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

12 november 2008 23:18

Men vilken liten gosegosunge!!!!!!! Han liknar våra.
gospussar till dej och ungen

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Primo

13 november 2008 12:27

Matte suckar och ojjar över hur go lille Max är....jag fattar inget, småglin säger jag bara! Tackar vet jag dig min sköna,vuxen kvinna i sina bästa år, MUMS!
Puss puss!

 
molle

molle

13 november 2008 18:43

tänk när Max fattar vad han gick miste om när han inte ville vara med dig..

http://bobmarleys.wordpress.com

 
Ingen bild

Helena o Tosca

13 november 2008 20:23

Åh, sååå söt.
Tråkigt att han inte ville leka med dig.

 
Ingen bild

Mia och Skrållan

14 november 2008 09:02

Han kan nog verka lite blyg i början, men vänta bara. Han kommer snart att förstå vilken söt och trevlig tjej du är Salma.

 
Basta & Fixa

Basta & Fixa

14 november 2008 16:09

Du är klok du Salma som väntar med leken tills han blir större. Såna där små saker är ju ganska ömtåliga ......... och du är ju van vid tuffa tag !!!!!
Men söt var han i alla fall.

Bippelibopp

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
La Famiglia

La Famiglia

15 november 2008 01:25

När Max blir lite större vill han kanske inte bara leka med dig ;)

http://hundblues.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards