Direktlänk till inlägg 13 juni 2007

Buskul

Av Mia - 13 juni 2007 20:02

Idag har jag haft riktigt roligt.

Hej matte! Jag bara sitter här och gör inget särskilt.

Nu är det nog ingen som ser. Undrar hur långt ner jag kan komma?

Är du kvar matte? Visst blev hålet snyggt? - Stort? Nej matte det är ju bara EN Lagotto som får plats i det.

 När husse kom hem tog detta roliga slut. Han blev faktiskt arg för tydligen är detta hans älsklingsträd.

 Ni kan ju ana hur jag såg ut efter detta jordjobbet. Då blev det dags för ett dopp i poolen.


Matte trodde inte att jag skulle bottna.


Som ni ser så klarade jag mig bra utan flytväst.


Lagottotork

Nu har matte vänt ryggen till och vips så står det en blöt hund på bordet.

Trött efter allt bus.

Puss och kram

Salmis

 
 
Karin

Karin

13 juni 2007 20:49

Ha ha ha ha ha ha man kan inte annat än skratta juh ......... och jag som tyckte Basta grävt ett stort hål i mina pallkragar!!???

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Hannah

Hannah

13 juni 2007 21:23

Nu fick jag mig ett gott kvällsskratt! Det ser onekligen iut som om du har haft lite att göra..

http://takycard.blogg.se

 
Ingen bild

salma

13 juni 2007 21:57

Vad roligt att mina påhitt glädjer fler än mig själv.

 
Ingen bild

La Famiglia

14 juni 2007 11:22

Salma för en förtvivlad hundägare är det alltid uppbyggligt att se andra hundars tilltag.

 
Ingen bild

Tosca

14 juni 2007 12:36

Underbara Salma! Nu får matte se att du inte är perfekt (hon har nästan trott det tidigare). Tänk vilket hål vi skulle kunna gräva tillsammans!
Du får hälsa på i sommar när ni bor på brunnen och gräva hos mig (kanske kan vi springa lite i landet också).

 
Ingen bild

salma

14 juni 2007 19:41

La: Trevligt att du också uppskattar mina dumheter.

 
Ingen bild

salma

14 juni 2007 19:43

Tosca: Jag kommer gärna och hjälper dig att gräva. När det gäller landet så vill jag gärna prova en rullning där.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards