Direktlänk till inlägg 1 januari 2008

Pigg i benen

Av Mia - 1 januari 2008 21:06

 Oj oj oj vad roligt det är att springa i frost och snö! I dag kom det pyttelite snö här i skåne. Jag springer runt, runt och försöker ta varje chans jag får till en uppfriskande rullning i det frostiga gräset. Men matte har inga rullningar före My Dog stenkoll - bläää. 


 Pälsen är katastrof - men skit i det vi kommer ha så kul ändå på utställningen.


 Jag börjar lägga det här med valpar på hyllan nu och är mer och mer synlig i huset. I kväll har jag legat på soffan mellan husse och matte och massor av kli på magen. Mysigt.


 I går var vi på fest och helt plötsligt började det smälla. Konstigt. Jag skällde ett par gånger på smällarna men sen blev jag trött och gick in i min bur och somnade.


 Mitt nyårslöfte är att busa lite mera och njuta av livet.


 Kramelikram

Salma



 
 
Fixa

Fixa

1 januari 2008 21:25

Jag har oxo en massa spring i benen, snö är dööökul!!!!!!
Vi ses väl på söndag ...... hoppas jag!!???

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Primo

1 januari 2008 21:46

Här har den där "kuliga" snön blivit sörja och matte är glad att jag är brun om benen;)
Har du förlåtit mig ännu??
Puss.....

 
Ingen bild

salma

1 januari 2008 22:01

Fixa: Självklart ses vi på söndag. Ska bli kul att få nosa på dig, har ju bara sett dig på bild.
Skönt att din matte verkar piggna till nu, stackarn har ju varit sjuk hur länge som helst nu. Ge henne en slick från mig.

Min matte hälsar att hon ser framemot att träffa dig och din matte. Kommer kalsongmannen också?

kramis

 
Ingen bild

salma

1 januari 2008 22:05

Primo Primo vad ska jag ta mig till med dig. Jag vet ju att du ska bli en sån där avelshane men mitt hjärta kommer att brista varje gång du ska göra ditt jobb.

Ja jo jag har nog förlåtit dig nu. Det var ju bara Rexi.

nosdutt

 
Ingen bild

Primo

1 januari 2008 22:28

Du får väl prata med din matte ifall hon inte vill att du ska få bebisar någongång, jag ställer mer en gärna upp då;) ( ja jag måste ju fråga "gammelmatte" Pia först...)Ja jag hoppas du har förlåtit mog...skrev ju med skam i kroppen i det förra inlägget "PANIK"
Slick och puss på din vackra stuss... OOOOPS nu blir matte arg igen på mitt språk;)!!

 
Fixa

Fixa

2 januari 2008 08:21

Kalsongmannen och Basta får stanna hemma.
Det är matte & jag som åker med Lotta, Flay & Jazz till Götet.
Det ska bli skoj att ses, matte hälsar ...

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

salma

2 januari 2008 11:17

Fixa: Jag har fått en påse med kakor av Fia, ska spara en till dig.

 
Fixa

Fixa

2 januari 2008 22:04

Tack för det!!!! Håll dem undan för matte bara, hon försökte ju smälla i sig en i Stockholm, har jag hört .......

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards