Direktlänk till inlägg 2 januari 2008

Förtrollningen är bruten

Av Mia - 2 januari 2008 07:20

Nu är Salma tillbaka med full fart. Det har nu precis gått 2 månader sedan höglöp.

 Har redan hunnit smita från husse på morgonkissen och rotat upp ett par sockar från smutstvätten för att tugga på dem. Undrar vad mer kul jag kan tänkas hitta på idag och fem månader framåt tills nästa löp =)


God Morgon!

Salma


 
 
Ingen bild

Fia

2 januari 2008 08:07

Hoppas du kan få lite fart på mig, mina ben är sega...det är precis som jag inte KAN springa. Matte tjoar och beter sig som en fjant men jag tycker faktiskt inte det är roligt nu. Jag måste vara rädd om mina bebisar jag har i magen. Varför är våra mattar såååå tröga??? Ses snart.
Kram

 
Ingen bild

salma

2 januari 2008 12:23

Fia det är för att våra mattar inte fattar hur viktiga våra leksaksvalpar är.
Men lite spring i benen hade du allt i morse. Även om jag var snabbast =)

 
Ingen bild

Primo

2 januari 2008 19:14

Vi ses snart gumman!!
Min matte är nervös att hon ska glömma både det ena och det andra....bara hon inte glömmer mig;)
Puss

 
Ingen bild

Tosca

2 januari 2008 19:32

Du lär säkert komma på massor med bra idéer.
Jag tror på dig, syrran!
Stooort lycka till på utställningarna nu (för visst är det två dar?).
Nospuff från syrran

 
Ingen bild

salma

2 januari 2008 21:21

Primo: Ja nu ses vi snart. Ha ha det skulle ju vara snyggt om hon glömde dig....
Kör försiktigt !

puss

 
Ingen bild

salma

2 januari 2008 21:22

Tack syrran !

Visst är det två utställningar torsdag och söndag.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards