Direktlänk till inlägg 3 januari 2008

My Dog

Av Mia - 3 januari 2008 17:05

 Oj en sån dag det har varit på My Dog. Som vanligt massor av trevliga människor och hundar. Och lite mindre vanligt - det gick skitbra!

Har du nått gott där i handen matte?


Jag VANN min klass och fick CK!!!!! HURRA HURRA så glad jag blev!!!


Och blev sedan reserv i Bästa Tikklassen.

Merta vann, tog certet och blev Champion JÄTTEMYCKET GRATTIS till er!


Min snygge halvbror Totte tog äntligen sitt första cert. GRATTIS GRATTIS!

Totte vann öppen klassen och blev sedan 4:a i Bästa Hane.


BIR blev Merta och BIM blev Coppertino =)


Kramis

SnyggSalma

 
 
La famiglia

La famiglia

3 januari 2008 17:48

Grattis!

http://hundblues.blogspot.com

 
Ingen bild

salma

3 januari 2008 17:50

Tack!

 
Basta & Fixa

Basta & Fixa

3 januari 2008 18:01

Jättegrattis!!!!!!!!

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Yvonne &Totti & Dino

Yvonne &Totti & Dino

3 januari 2008 18:04

Grattis igen.

http://www.tottigalotti.se

 
Ingen bild

salma

3 januari 2008 18:35

JätteTack!!!!!!!!

 
Ingen bild

Salma

3 januari 2008 18:35

Tack igen.

 
Ingen bild

Petra,Bonnie,Lira

3 januari 2008 19:01

Grattis Salma-gräddnos! Äntligen en domare som KAN Lagotto!!!

 
Ingen bild

salma

3 januari 2008 19:15

Tack !
Synd att Linda inte fick vara med denna gången när det gick bra.

 
Ingen bild

Hannah & Tristan

3 januari 2008 20:00

Grattis!

 
Ingen bild

Helena o Tosca

3 januari 2008 20:02

Oj, grattis!!
Hälsa alla andra och gratta också.
Merta träffar vi ju på lördag då vi ska tävla lydnad, men hälsa Totte med familj så gott!

 
Ingen bild

salma

3 januari 2008 20:33

Tack !

 
Ingen bild

salma

3 januari 2008 20:33

Oj Tack!!

 
Ingen bild

Suz

3 januari 2008 20:35

Salma, jag har alltid trott på dig......Grattis

 
Ingen bild

Totte och Helen.

3 januari 2008 20:37

Jättegrattis Salma och Maria!
Vi ses på söndag.
Kram.

 
Ingen bild

salma

3 januari 2008 20:55

Tack Suz! Härligt när andra tror på en, för det är ju inte alltid man gör det själv.

 
Ingen bild

salma

3 januari 2008 20:58

Tack och grattis själva Totte och Helen!
Nu behöver vi inte vara nervösa på söndag för hur det än går då så kan vi alltid luta oss tillbaka på dagens resultat;-)
Kram.

 
Ingen bild

Primo

3 januari 2008 21:28

Åhh Salma jag visste ju att du var en snygging...kan ju inte säga detsamma om mina bedrifter idag(upp som en sol och ner som en pannkaka!), men vaddå livet är ju mer en utställning! Och det kommer ju flera...håller tassarna på söndag!!
Puss

 
Ingen bild

salma

3 januari 2008 21:39

Primo: Du Är fin. Domaren måste fått en smuts på linsen när han bedömde dig.

Puss puss!
P.S Mysigt att äntligen fått lukta lite på dig.

 
Tina Forsell

Tina Forsell

3 januari 2008 22:07

Jättegrattis Maria!!

Kramar från en mkt stolt uppfödare :-D
Tina och Flisan som är mycket trött efter dagens övningar.

http://www.chicabeams.com

 
Ingen bild

Maria o salma

3 januari 2008 22:10

Tack Tina o Flisan!

Flisan du var helt klart dagens sötaste i ringen när du tyckte mattan var läskig. Men du var modig.

kramis

 
pia

pia

3 januari 2008 22:59

Tänk att Primo fick vara med och se Salma vinna ck.Stort grattis till er. Hoppas hon fick en puss av sin hjärtevän som belöning.
Lycka till på söndag

http://www.tinytufts.se

 
Ingen bild

Fia

3 januari 2008 23:41

Såååå kul! Grrrrrattis! :-) Det får vi fira när vi träffas nästa gång. En fika hos mig! Kakor finns det gott om.

Puss och bus

 
Ingen bild

salma

4 januari 2008 07:38

Tack Pia!
Jodå en liten puss hann vi med i rasthagen.

 
Ingen bild

salma

4 januari 2008 07:39

Tack Fia!
Men jag glömde ju bort att bjuda Primo på dina kakor i all uppståndelse.

Vi ses på jobbet i dag!
bus bus

 
Jaxon

Jaxon

4 januari 2008 08:32

GRATTIS, ser att du fått en massa sådana. men vad kul att dte gick bra för dig. Var din mattes tävlingsnerver bättre denna gång??

Stor kram

http://Jaxon

 
Ingen bild

salma

4 januari 2008 08:47

Tack Jaxon!

Ja matte var ganska lugn för hon trodde inte det skulle gå så bra och hade inställningen att ni går vi in och har lite skoj. Men sen innan Bästa Tik då blev hon nervös.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards