Direktlänk till inlägg 19 januari 2008

Trixsfilm

Av Mia - 19 januari 2008 20:11

I dag har jag och matte tränat på trixs. Nytt för idag är hopp över mattes ben. Så småningom ska jag tydligen fixa den utan att matte har benet mot något, ja ja vi får väl se. De andra trixen som är med på filmen är:

Tass på mattes fot

Slalom

Ligg rulla runt

Hopp

Snurra

Trampa på ett föremål som ligger en bit bort

In under mattes ben vänd tillbaka och gå mellan benen


Naturligtvis kan jag fler än de här men husse höll på att frysa ihjäl när han filmade så vi hann inte mer. För övrigt tycker jag att matte borde träna på att se lite mer graciös ut när vi gör slalomen......


Livet är en fest!

Salma


 
 
Ingen bild

Primo och Acke

19 januari 2008 20:42

Så duktig du är lilla "Salmis"...får se när matte gör nästa film;)då ska jag visa mina trix...;) puss, puss!!

 
Yvonne & Totti & Dino

Yvonne & Totti & Dino

19 januari 2008 20:57

Underbart! En träningsvideo. :-D

Det är roligt att titta på. Jag blir alltid så inspirerad av att titta på andras träningsfilmer.

Det där med att husse fryser, känner vi igen. :-)

http://www.tottigalotti.se

 
Ingen bild

Fia

19 januari 2008 22:13

Skrattar gott åt din matte!
DU är ju ialla fall vacker, duktigt och graciös.

Puss

 
Ingen bild

Ofelia

20 januari 2008 11:04

Vad fina trix du kan och vad roligt du har. Vilken tur att du kom fram från ditt gömställe under sängen. Jag är lite mindre halt i dag men får fortfarande inte göra något kul. Matte vill att jag ska vila, men hur lätt är det för en lagotto?!!!

 
Yvonne & Totti & Dino

Yvonne & Totti & Dino

20 januari 2008 11:39

Jag vill minnas att jag skrev något här igår, undrar vart den kommentaren tog vägen?

http://www.tottigalotti.se

 
Ingen bild

Fia

20 januari 2008 12:52

Testar bara!!

 
Basta & Fixa

Basta & Fixa

20 januari 2008 13:34

SNYGGT JOBBAT !!!!!!!!
*tassapplåder & yyyyyylllllll*

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

salma

20 januari 2008 19:56

Tack Fias matte för att du mailade och berättade att kommentarerna inte syntes. När man skriver ett inlägg så kan man välja om man vill godkänna kommentarerna eller inte. Där hade det blivit en miss.
Jag har gått här och varit förtvivlad att ingen kommenterat min film och tänkt att jag måste vara en usel trixare så pass kass att ingen våga säga något.

 
Ingen bild

salma

20 januari 2008 19:57

Åh tack Primo!
Jag längtar till att få se din film och dina trix.
puss puss

 
Ingen bild

salma

20 januari 2008 20:01

Yvonne:jodå ibland tränar jag också inte bara busar. Jag blir väääldigt smickrad om jag kan ge dig inspiration :-)

Hmmm det där att husse frös var bara halva sanningen, det var något annat som tryckte på också. Men det vågade jag inte skriva för det händer att han läser min blogg ;-)

 
Ingen bild

salma

20 januari 2008 20:02

Fia: Ja skratta du på bara, den bjuder vi på. Matte är alltid glad om hon kan glädja någon annan.
kramis

 
Ingen bild

salma

20 januari 2008 20:06

Ofelia: Vad glad jag blir av att höra att din tass är bättre :-).

Matte fick gå ut med mig för att träna för innomhus kommer jag inte fram från sängen. Matte vill köpa en ny säng som man inte kan krypa under säger hon =(.
Först tränade vi lite på fotbollsplanen sedan fick jag gå med koppel genom huset ut till altanen för att göra filmen.

kramis

 
Ingen bild

salma

20 januari 2008 20:07

Tackar Basta och Fixa!

 
Ingen bild

Helena o Tosca

21 januari 2008 18:05

Vad duktiga ni är!

 
Ingen bild

salma

21 januari 2008 20:06

Helena o Tosca:Tack så mycket!
Men inte lika duktiga som ni, än.

 
Ingen bild

Helena o Tosca

21 januari 2008 21:34

Vi orkar inte finputsa på våra övningar, så Tosca blir ibland för ivrig och provar på allt hon kan.

Ska försöka få oss filmade nån dag också så får du se att det inte är sån skillnad. Ni är alldeles strax ikapp oss.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards