Direktlänk till inlägg 24 januari 2008

Tomt

Av Mia - 24 januari 2008 21:14

Så tomt det är nu när Fia inte är här. Åh kompis vad jag saknar dig.....

Ingen att leka med

Ingen att promenera med

Ingen att göra tricks tillsammans med

Ingen som går så sakta så att morgonpromenaden tar 10 minuter extra

Ingen som äter upp min mat

Ingen som kelar med min husse och matte

Ingen som rullar sig i min saccosäck

Ingen som ligger bredvid min matte i sängen så att jag får ligga i Bian

Värst av allt är när du inte är här Fia så fick matte tid att klippa mig och det är inte så roligt minsann.


Vi ses i morgon gumman!

Salma

 
 
Ingen bild

Primo

24 januari 2008 22:27

Först till Fias matte: du har så rätt jag hade gärna bytt med Fia;)
Salma: var inte ledsen Fia träffar du snart igen...men trist att din matte hade tid att klippa dig, min matte hotar visst om det med I hate It!

Jag säger natti natt och lyfter på min "låtsas" hatt!

 
Ingen bild

Fia

24 januari 2008 22:59

Åh, Salma, du är verkligen min BÄSTA kompis.

Jag saknar dig oxå! Det var så mysigt hos dig och din matte var nästan lika mjuk och go som min matte. Vi ses i morgon!

KRAM KRAM KRAM

 
Ingen bild

Tosca

25 januari 2008 14:52

Funderar över en sak...
- ingen som kelar med min husse och matte
Är du så snäll så du lånar ut dem? Det kan jag också göra, men matte tycker jag är lite svartsjuk.
Såg förresten att din matte ska ha klippkurs i Skåne, ni vill inte komma till Uppsala och ha det med? :)

 
Yvonne & Totti & Dino

Yvonne & Totti & Dino

25 januari 2008 16:15

Hallå Salma, vaddå ingen som äter upp din mat?..... äter inte du upp maten själv?

http://www.tottigalotti.se

 
Ingen bild

salma

25 januari 2008 22:01

Tosca: Jag lånar gärna ut min husse o matte till Fia. Jag brukar nämlingen få låna hennes när min matte har pass på gymmet.

Yvonne: De är samma sak med maten, jag brukar äta av Fias mat när jag är hos dem. Jag brukar till och med äta av människornas mat där. De är inte så vana vid att sätta den lååångt in på diskbänken.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards