Direktlänk till inlägg 21 juni 2008

Bilder på världens finaste Lagottotjejer!

Av Mia - 21 juni 2008 22:30

I dag har vi varit i Torekov.

Jag ville helst sitta inne i förtältet.

Det blåste höga vågor och vatnet skvätte upp på oss. Jag Salma tog mig ett litet dopp i havet och det var så mysigt.

Och så skulle vi posera på stranden.... men jag ville till husse och drog mot honom.

... och då ramlade matte omkull. Dippa försöker trösta henne med en puss. Mmmm vad gott ;-)

Se pussen hjälpte matte blev glad igen, men Dippa ser ut att må illa..... Stackars Dippa vad skulle du på matte och pussa för?

Strandtjejer.

Slick på nosen.

Dippa har fått låna halsband och bricka med vårt telefonnummer och ett snyggt bärnstenshalsband av mig.

Åh vad trött man blir av havsluft.

Lite kli på magen behöver man också.

Underbara Dippa.

Hoppas denna veckan aldrig tar slut så vi måste lämna tillbaka dig.


Svansvift!

Salma

 
 
Ingen bild

Primo

21 juni 2008 23:05

Vika brudar ni är!! ha ha min matte skrattar lite i bakgrunden åt din mattes frisyr på det ena kortet...ser ut som om hon har horn som sticker ut;)Tror inte inte alls Dippa tyckte din matte smakade killa...kanske bara lite annorlunda;) Men mysigt såg det ut som om ni haft...
Natti på er vackra flickor!

 
Ingen bild

Susanna och Gunilla Grrrrrrrrrrr

22 juni 2008 09:08

Vilka härliga bilder! Sommar och hav och lagottosnyggingar! Synnerligen vackra tjejer som ser ut att toppentrivas ihop.
Här har vi haft precis tvärtom den sista tiden. Kolan vill inte leka alls. Det spelar ingen roll hur mycket GG än skäller och rusar på henne och försöker trycka in knappen. Kolans makanik är trasig. Det är naturligtvis en del av den innebördes kamp de haft den senaste veckan om tronföljden. Av olika anledningar har jag plötsligt haft två mordiska gladiatorer, på bakbenen, med rabiat gläfsande käftar och en helvetesglöd i ögonen och ilskna krullor (det är svårt att resa ragg när man är en lagott). Jag gjorde misstaget att gå in och dra isär dem i nackskinnen de fyra första gångerna. Läste sedan lite på olika forum på nätet om hur man ska bete sig som flockledare och kom fram till att de måste få göra upp om den egna ordningen sinsemellan. För oavsett att jag är deras ledare behöver de veta tronföljden efteråt. Så på midsommaraftonenens kväll lät jag dem drabba samman med full kraft, vi bara käkade sill och nonchalerade dem (fastän hjärtat satt i halsgropen) till slut var GG under våldsamma protester nedlagd och besegrad (förmodligen temporärt...) Igår var det i varje fall tvärlugnt. Kolan skickade frk Grrrrrbo bakåt med en enkel huvudvridning redan på morgonen och fick själv gå före nerför trappan. Jag var också noga med att visa att jag uppfattade rangen och belönade Kolan först vid inkallning, släppte henne före ut i trädgården, o.s.v Mycket lärorikt alltihopa. När vi hade vår älskade lilla trasselsudd Ella här hemma (som min mamma har tjajat sig till att få överta) så var det aldrig några fajter alls. Hon var också den typen som ledde med mycket små medel och alla var glada. Fighten utlöstes naturligtvis av att lilla frk Snygghund just blivit könsmogen.
Annars har helgen varit rolig. Jag har drämt hammaren i foten igår och haft en helvetes värk och inte kunnat gå. Lägger golv på övervåningen. Massivt trägolv. Snyggt. Men ont gör det. Vi ses väl på radunon och på WDS om två veckor! Jag åker dit utan hund! Men det ska också blir roligt. Ha det gött och njut av veckan!

 
Tristan

Tristan

22 juni 2008 11:23

Vilka underbara bilder på svårt snygga tjejer. Ni verkar ha väldigt trevligt, Det enda som saknas är ju JAG! ;D
Voff voff!

http://takycard.blogg.se

 
Yvonne och Galotterna

Yvonne och Galotterna

22 juni 2008 14:47

Härliga bilder. Tänk om vi hade fått ha kvar värmeböljan över midsommar också. Det hade varit pricken över i:t.. :-)

http://www.tottigalotti.se

 
Ingen bild

salma

22 juni 2008 18:01

Primo: Ja du mates frisyr är allt lite knasig och ändå var detta det enda kortet där hon inte ser ut som pippi långstrump. Det blåste väldigt mycket....

 
Ingen bild

salma

22 juni 2008 18:02

Susanna: Japp vi ses om två veckor.

 
Ingen bild

salma

22 juni 2008 18:03

Åh Tristan så sant, så sant det är bara du som saknas.

 
Ingen bild

salma

22 juni 2008 18:04

Yvonne: Ja tänk om....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards