Direktlänk till inlägg 12 juli 2008

Jag vann cert !!!!!!! =)

Av Mia - 12 juli 2008 15:24

Ännu en dag som vi packade in oss i bilen och åkte till Tvååker för utställning.

Framför domaren i kvalitetsbedömningen.

Och sen några varv runt ringen.

Och här ökar matte takten - först till röda spannen vinner!

JAAA !! Vi kommer först!

1:a med ck i öppenklassen.

Sen blev det dags för bästa tikklassen och där blir jag 3:a =).

Och vinner mitt första svenska cert!


Vi har inte riktig fattat vad som hände ännu. Men roligt var det =).


Tjolahopp!

Salma


 
 
Hannah

Hannah

12 juli 2008 15:48

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! GRATTIS GRATTIS GRATTIS! Gud vad roligt! Fy fan vad ni är bra! :D

http://takycard.blogg.se

 
Ingen bild

Salma

12 juli 2008 15:55

Hannah: Ja eller hur? =)

 
Liza Peters

Liza Peters

12 juli 2008 16:18

Jättestort Grattis till en fin utställningshelg!
Cert, minsann! Grattis Salma!
från fd Tjocka Bettie & matte Liza & Tino

http://www.lagottoromagnolo.se/quintinos

 
Ingen bild

Salma

12 juli 2008 17:40

Tackar Liza, Bettie & Tino!
Grattis till de fina valparna =).

 
gråben o krölle o intensa

gråben o krölle o intensa

12 juli 2008 17:51

TJOHEEEEEEEEJ, vad bra du är. Alla skriker GRATTIS
Voff puss puss & kram från mamsen

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Salma

12 juli 2008 17:52

Tack Pia & co!

 
Basta & Fixa m matte

Basta & Fixa m matte

12 juli 2008 18:18

GRATTIS!!!!!!
Där satt det ........ det liksom hängde lite i luften ........
Lagottokramar i massor från oss

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

salma

12 juli 2008 19:41

Tack Basta & Fixa + Matte.
Kram

 
Ingen bild

Fia

12 juli 2008 20:26

Grattis kompis!!! Går väl inte att prata med din matte nu så det är tur att vi inte ses på länge.:-)

Pussar och kramar

 
Ingen bild

Primo

12 juli 2008 20:33

Jag visste det , jag visste det DU ÄR EN PRINSESSA PÅ VÄG ATT BLI DROTTNING!!! VI SKRIKER I KÖR HÄR MATTE JAG OCH ACKE, GRATTIS GRATTIS GRATTIIIIIIS!! Tjoho vad ni är bra, nästan så vi blir tårögda allihopa!!

 
Ingen bild

salma

13 juli 2008 00:01

Fia: Tack ! Ja nu dröjer det lääänge tills vi ses.

puss o kram

 
Ingen bild

salma

13 juli 2008 00:02

Primo: Tack vad gullig du är mitt hjärta.

 
La famiglia

La famiglia

13 juli 2008 00:03

Men ett jätteSTORT GRATTIS Salma. Det var ju verkligen roligt.

http://hundblues.blogspot.com

 
Ingen bild

salma

13 juli 2008 00:15

Tack La F, javisst är det skoj =)

 
Ingen bild

Helen och stolta halvbrorsan Totte.

13 juli 2008 09:52

Hejsan!
Jättegrattis från oss också.

 
Jaxon

Jaxon

13 juli 2008 09:59

Heeeja heeja heeja!!!! Grattis!! Vad kul. Kan tänka mig att du och din matte går på små moln nu!!!

http://Jaxon

 
Ingen bild

salma

13 juli 2008 11:01

Tackar Helen och brorsan.

 
Ingen bild

salma

13 juli 2008 11:02

Jaxon: Ja vi har svävat sen förra helgen och inte landade vi nu efter detta heller =).

 
Cavvetjejerna

Cavvetjejerna

13 juli 2008 11:20

Åhhhh.... GRATTIS Salmapluttan!!!
Fick bråttom hit efter besöket hos Acke & Primo där dom hade värsta snyggebilden på dig vinnandes ditt första Svenska cert.
Bra jobbat! Matte och söta Salma.

http://www.cavaliersajten.bloggagratis.se

 
Ingen bild

salma

13 juli 2008 11:26

Tack Molly o Moa!

 
Ofelia

Ofelia

13 juli 2008 17:53

Grattis till certet Salma! Du var verkligen ursnygg i lördags! (Precis som vanligt!)

Tack för att jag fick bo i ditt vinnartält i helgen!

http://www.lagotto-ofelia.bloggagratis.se

 
Yvonne och Galotterna

Yvonne och Galotterna

13 juli 2008 18:11

JÄTTESTORT GRATTIS.

Plötsligt händer det, eller vad är det dom brukar säga?

http://www.tottigalotti.se

 
Ingen bild

Helena o Tosca

13 juli 2008 18:23

Du blir bara snyggare och snyggare för varje utställning tror jag.
Stort grattis, bara två kvar nu då!

 
Ingen bild

salma

13 juli 2008 19:59

Ofelia: Tack och Grattis till dig du var verkligen ursnygg också (precis som vanligt). Tänk att vår planering höll. Att du skulle ta certet på fredagen och bli champion och att jag sedan skulle ta det på lördagen, COOLT!

 
Ingen bild

salma

13 juli 2008 20:02

Yvonne & galotterna: Tack, ja plötsligt händer det =).

 
Ingen bild

salma

13 juli 2008 20:04

Helena o Tosca: Tack, ja just det BARA två kvar.

 
Ingen bild

Petra,Bonnie,Lira

14 juli 2008 22:38

Grattis snygg-Salma! Äääntligen en svensk domare som inte har fel på synen! Kram från oss!

 
Ingen bild

salma

14 juli 2008 23:12

Tackar Petra, Bonnie och Lira.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards