Direktlänk till inlägg 14 juli 2008

Fullt sjå

Av Mia - 14 juli 2008 23:16

Åh vad det är jobbigt med valpar. Jag vet inte vart jag ska lägga dom så jag flyttar runt på dem hel tiden. Måste slicka på dem också och gosa med dem. Matte säger att det inte är några valpar utan mina leksaker, men jag vet att det är riktiga valpar.

 Herrbesök har jag också av Kuzco och Ludde. Kuzco är störtförälskad i mig och låter mig inte vara ifred en enda sekund. Han blev väldigt besviken när han inte fick sova inne hos mig. Jag har ju inte tid med honom nu när jag måste ta hand om "valparna".


Voff!

Salma

 
 
Kuzco

Kuzco

14 juli 2008 23:36

SALMA SALMA vart är du????
Ja sitter ju utanför din dörr och sjunger, Ja nästan iallafal husse har låst dörren i husvagnen så ja kommer inte ut....Men om du vill ha skoj så vet du vart jag finns ca 10 meter från din dörr men bara tills imorron bitti Husse tackar för allt ikväll..//Kuzco

http://www.andreasqvist.webb.se

 
Tristan

Tristan

15 juli 2008 10:08

Vem är den stolta fadern?

http://takycard.blogg.se

 
Ingen bild

Primo

15 juli 2008 12:14

Ja du Salmis....tänk om jag vore där jag är minsann en riktig gentelman;) Kan tänka mig att Kusco bara sjunger falskt...hi hi...

Ta du hand om dina valpar istället dom behöver all din kärlek;)
Från en mäkta svartis Primo!!

 
Ingen bild

salma

15 juli 2008 21:33

Kuzco: Så synd att du var så fixerad vid min bak. Annars hade vi ju kunnat gå på mysiga skogspromenader. Nu blev det ju bara kaos när vi skulle gå ;-).

Kram

 
Ingen bild

salma

15 juli 2008 21:35

Tristan: Ha ha ha! hmm... ja just det vem är egentligen den stolta fadern. Jag tror att du är far till grisen....nu menar jag inte att ni är lika på något sätt utan du vet vad jag menar.

puss

 
Ingen bild

salma

15 juli 2008 21:37

Primo: Nu har Kuzco åkt så du behöver inte vara svartis mer. Det var ju ingen större risk att jag skulle glömma bort dig med tanke på alla mms du skickade igår =).

Puss å kram

 
Tristan

Tristan

16 juli 2008 10:10

Jag en stolt fader till grisen!

http://takycard.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards