Direktlänk till inlägg 20 september 2008

Jag tog mitt 4:e cert idag i Ballerup =)!!!!

Av Mia - 20 september 2008 21:07

I dag bar det iväg till Danmark och utställningen i Ballerup. På vägen plockade vi upp Ofelia och hennes G-matte.

Nu ska vi se var matte gömt godiset. Jag vet att det ska vara här nånstans i väskan.

I dag var det verkligen min dag i ringen.

 Här har vi precis gått in i ringen och väntar på min tur att gå fram till Mr Tripoli.

I bland vet jag inte riktigt vad matte har för sig i ringen....

Tjoho här kommer Salma från Sverige!

Nämen ojdå vi vann öpppenklassen!

 Jag vann mitt andra cert i Danmark och fick även reserv-CACIB!!!!

-Min Salma vann!

-MIN SALMA VANN!!!!!

-OJOJOJ Min fina lilla goa Salma VANN certet!!!!

Kramis

Finfina Salmis

 
 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

20 september 2008 21:42

Vi gör våååågen. Grattis sötnos
Voff och pussar

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Tristan & matte

20 september 2008 21:50

Än en gång: Grattisgrattis grattis. Ni är bäst

 
Jaxon

Jaxon

20 september 2008 22:16

Graaaaaaaaaaaaaaattis!!!!!

http://Jaxon

 
Dippa

Dippa

20 september 2008 22:16

Du är på god väg....mot både Such o Dkuch!
Jag håller på Dig, det vet Du!
Resten i flocken hälsar alla i Din flock o grattar!

http://www.eccolo.se

 
Ingen bild

salma

20 september 2008 22:22

Tack Ströveltorparna =)!

 
Ingen bild

salma

20 september 2008 22:23

Tack Tristan & Hannah! Ni är inte så dåliga heller =)

 
Ingen bild

salma

20 september 2008 22:23

Taaaaaaaaaaaaaack Jaxon!

 
Ingen bild

salma

20 september 2008 22:29

Tack Dippa! Jag vill ju så gärna bli som du Such & Dkuch ;-).
Jag glömde visst berätta för din lillmatte att min lillhusse var i er by och sparkade boll idag. Mål gjorde han också. 6-6 blev resultatet.

 
La famiglia

La famiglia

21 september 2008 00:15

Det är rätt, visa danskarna var skåpet ska stå. GRATTIS!!!

http://hundblues.blogspot.com

 
Annelie & Azza

Annelie & Azza

21 september 2008 08:32

Ett stort grattis . Klart att hon vann , hon är ju söt som socker :)

http://comaccios

 
Basta & Fixa m matte

Basta & Fixa m matte

21 september 2008 08:44

J Ä T T E G R A T T I S ! ! ! ! !
Visslingar och applåder från oss

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

molle

21 september 2008 09:01

wow..
klart att du skulle vinna..snyggast av dom alla det är ju du lilla Salma..
stort GRATTIS till dej och din matte...

 
Ingen bild

salma

21 september 2008 09:47

Tack La Famiglia!

 
Ingen bild

salma

21 september 2008 09:47

Tackar Annelie & Azza!

 
Ingen bild

salma

21 september 2008 09:48

T A C K !
Basta & Fixa m Matte

 
Ingen bild

salma

21 september 2008 09:49

Tack Molle vilken smickrare du är!

 
Yvonne och Galotterna

Yvonne och Galotterna

21 september 2008 09:51

Vi instämmer i alla hurra rop, applåder och busvisslingar. STORT GRATTIS, från oss.

http://www.tottigalotti.se

 
Ingen bild

salma

21 september 2008 10:32

TACK Yvonne & Totti & Dino!

 
Ofelia

Ofelia

21 september 2008 11:19

SUPERGRATTIS! till min goa kompis! Det är ok att stå som tvåa när ens kompis vinner!

Tack för att G-matte o jag fick åka med er till Ballerup och för att ni coachade G-matte i hennes debut som handler i utställningsringen.

Kramis

http://www.lagotto-ofelia.bloggagratis.se

 
Ingen bild

salma

21 september 2008 11:29

Tack Ofelia!
Håller med om att det är Ok att stå som tvåa när ens kompis vinner Hmmmm.... det har ju hänt mig ett antal gånger ;-)
Tack själva för erat sällskap =).

kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards