Direktlänk till inlägg 6 januari 2008

My Dog 2

Av Mia - 6 januari 2008 19:06

 Japp då var dagens utställning över och det gick ganska bra idag. Jag kom tvåa i unghundsklassen. Domaren var tuff och delade ut en hel del tvåor så vi var så glada över att få 1:a i kvalitet. Min kritik är superfin (finns på min hemsida).

 Jag hade väldans roligt i ringen och hoppade och busade med matte, det är ju så kul när man får så mycket uppmärksamhet =)

 Här är en bild, kolla i bakgrunden där min uppfödare Tina sitter. Ser det inte ut som om hon ber en bön för mig ? ;-)

Just i detta ögonblicket står jag snyggt - duktig fotograf som fångade mig just då på bild.


Hej Hopp!

 Salma

 
 
Ingen bild

Helena o Tosca

6 januari 2008 19:26

Grattis till bra resultat!

 
Ingen bild

Helena o Tosca

6 januari 2008 19:27

Hur gick det för Totte då?

 
Fixa

Fixa

6 januari 2008 19:29

Grattis än en gång Salma!!!
Tack för kakan, btw, jag delade den med Basta när jag kom hem .......

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

salma

6 januari 2008 19:30

Totte blev reserv i Bästa Hane tyvärr inget nytt cert.

 
Ingen bild

salma

6 januari 2008 19:32

Grattis själv lilla Fixa!
Men att jag glömde Basta hon skulle ju fått en egen kaka. Förlåt Basta!

 
Ingen bild

Tristan

6 januari 2008 19:41

Hörru bruden, kan du inte skicka en kaka till mig också?

 
La famiglia

La famiglia

6 januari 2008 19:50

Grattis till dagens framgång

http://hundblues.blogspot.com

 
Ingen bild

Fia

6 januari 2008 19:53

Du är duktig du Salma!! Ska vi träffas i morgon? Busa i skogen innan våra mattar börjar jobba kanske?

Rumpkram! :-)

 
Tina Forsell

Tina Forsell

6 januari 2008 19:54

Oj vad du var snabb med att uppdatera :)
Är precis hemkommen från My Dog och har värk i kroppen och är väldigt nöjd med Salmas och Tottes resultat :)
De ser verkligen ut som om jag ber en bön för Salma och de var väl i samband med att hon blev busig när hon skulle stå still. Var lite orlig för att hon skulle få en 2:a då kan jag erkänna ;)
Kan inte se dagens kritik på din utställnings sida utan ser bara från torsdag?!

Ha de gott så syns vi väl nästa gång i Malmö igen!
Kramis
Tina

http://www.chicabeams.com

 
Ingen bild

salma

6 januari 2008 20:15

Tristan: Självklart kan jag det. Skicka din adress så kommer den i brevlådan ;-)

 
Tristan

Tristan

6 januari 2008 20:16

Kan du skicka med en lock av din päls ockdå?

http://takycard.blogg.se

 
Ingen bild

salma

6 januari 2008 20:16

La F: Tackar! Lite tomt utan er på utställning. Ingen fika och så....

 
Ingen bild

salma

6 januari 2008 20:18

Tristan: jajamensan du kan få en hel påse för matte har slitit av nästan all min vackra päls i kväll. Hon påstår att den var tovig.

 
Ingen bild

salma

6 januari 2008 20:20

Fia: JAAA det kan vi! För nu får jag skita ner mig. Så vi kan springa lösa i skogen hurra hurra hurra!
Ska matte ringa när vi är på väg? Så ses vi vid hundbajslådan.

 
Ingen bild

salma

6 januari 2008 20:21

Tina: Nu kan du se kritiken!

 
Hannah

Hannah

6 januari 2008 20:48

Ha ha jag skrattade när jag läste kritiken.. valpigt beteende.. Det kan jag aldrig tänka mig.
åå oj så utställningssugen jag blir.. Det blir lilla sthlm nästa gång för vår del.. Kommer ni upp då?

http://takycard.blogg.se

 
Ingen bild

salma

6 januari 2008 21:17

Ja jag håller mig ung i alla fall.

Matte har inte riktigt bestämt sig om hon ska dit eller inte. Det är ju liiite långt.

 
Yvonne & Totti & Dino

Yvonne & Totti & Dino

6 januari 2008 21:25

Grattis till dagens utställningsresultat. Visst är det lite nervöst när domaren slänger ut den ena efter den andre.

Tinas bön hjälpte kanske till? :-)

Synd att jag inte var på plats och städade golvet, när du var där på lördagen. Då hade du givetvis inte fått kladdiga skor...:-)

http://www.tottigalotti.se

 
Ingen bild

mia o salma

6 januari 2008 21:33

Yvonne: Lite oroligt är det allt när de före åker ut med tvåor. Fast idag var vi lugna (är ju så nöjda fortfarande med torsdagens resultat), tydligen var det värre för Tina.

Självklart hade det inte funnits en endaste bajs på golvet om du varit frisk. Är glad att jag inte halkade och satte mig i den.

 
Ingen bild

Primo

6 januari 2008 21:45

Heja Salma du är bäst
När du kommer blir det fest!
Skuttar hoppar lever bus
Du får mig känna glädjerus!

Puss på dig min lilla älskling!

 
La famiglia

La famiglia

6 januari 2008 23:38

Klart ni kommer till Lilla Stockholm. Och då tycker jag ni ska stanna lite längre. Stanna hela helgen så kan vi umgås lite utanför mässhallen också. Jag gissar att det inte blir speciellt svårt att fixa logi för er, flera ställer säkert gärna en säng till ert förfogande.

http://hundblues.blogspot.com

 
pia

pia

7 januari 2008 00:33

GRATTIS. Hur stor räkmacka seglar du på lilla Salma? Hoppas det är en STOR landgång
Jag gläds med er och kram på dej och mamsen

http://www.tinytufts.se

 
Ingen bild

salma

7 januari 2008 07:17

Åh Primo vilken fin dikt!

Tack min hjälte!
puss puss

 
Ingen bild

salma

7 januari 2008 07:18

La F: Vi får väl ta och fundera på allvar.

 
Ingen bild

salma

7 januari 2008 07:20

Tack Pia!

Jo vi är lyckliga, matte på sitt sätt och jag på mit hopp och skutt sätt.

kram

 
Ingen bild

La famiglia

8 januari 2008 07:18

Gör det, det är ju påsk då, så varför inte en liten påsksemester.

 
Ingen bild

salma

8 januari 2008 07:23

La F: tja varför inte? tänker, tänker....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards